• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

maja- Angelica- det känns både och. Men jag vill ju så gärna ha en liten men jag får väl vänta..han sa om ett år eller så han e ju galen =,(
    Men han är inte så jäkla försiktigt heller,har ju kört avbrutet nu ett tag så jag sa om de blir ett barn nu så kommer jag behålla de ..så han vet ju vart jag står

• maja 85

mary: ja man vill ju att båda verkligen ska vilja det och kunna glädjas om det nu blir nåt. och ett år går ändå gaaanska snabbt, fast jag förstår att det måste kännas jobbigt för dig som så gärna vill :(

• MissHellen

Marylicious, Nej va jobbigt att ni inte känner/tycker samma :/

Hur har allas dag varit?

• MissHellen

Marylicious, Ja de blir ju aldrig som man tänkt sej :/

• HuntedByAFreak

Nehe ingen som hade blogg nej..

• kicks

Hej hej alla! Har följt den här tråden lite. Kul att från andra som vill bli/är unga föräldrar. Själv är jag nu 24 år och fick min dotter vid 20 och min son vid 22. Tycker det är toppen att få barn när man är yngre. Vill gärna ha ett till men det får vänta några år nu!
    Lycka till alla!!

• 1984

*håller tummarna för maja85 och Nettan1 som har BIM idag*

• miiillan

hej hopp tjejer!!! mensen kom igår Äntligen!! så nu vet jag att den kom igång efter p-pillrerna. var ute med jobbet plus några till igår och käka och tog några cider och imorgon är det party!!! så an får se det postivt!!

men nu när äl kommer är det bara massa sex som gäller och då ska vi minsann få plus tjejer!!

lycka till ni som har bim!! *håller tummarna*

• Niccisen

Har precis haft ÄL; och har myst med pojkvännen i tre dagar. Har träningsvärk i hela kroppen! så nu är det bara att hålla tummarna!

Tyvärr, ingen blogg här.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !