• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

jaj86, okej Vad jobbar du med då?

• miiillan

MissHellen: jobbar på jc, själv då? jobbar du eller pluggar som några andra här inne?

• MissHellen

jaj86, Jaha, trivs du? Nej, Jag jobbar extra på dagis annars är jag arbetslös.

• miiillan

MissHellen: jadå, trivs bra!! jobbade innan på hm så det är kläderaffärer som gäller för mig!

• MissHellen

jaj86, Okej De är barn som gäller för mej

• Älskade Moa

God morron tjejer! Usch jobbade i natt, så man e ju lite trött nu.. Börjar jobba halv ett igen så nu måste man va uppe så man är människa sen igen.

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • AngelicaJ

usch det lät inte så roligt barngalen =/ Själv har man precis varit ute på en liten joggingrunda med vovven :P

• MissHellen

Jag har precis rensat lite i min garderob, så nu ska jag övergå till tvätten (som jag skulle göra i går )

• AngelicaJ

Sitter nu och kollar lite lägenheter, har hittat en jag vill ha :P Ganska stor men jag hoppas ju på tillökning. Problemet är att den ligger på samma gata som mitt ex. ganska stor gata med massa smågårdar så det är inte på samma gård eller vad man ska säga. Jag vill ha den men antar att sambon inte kommer bli så lycklig över förslaget.

• MissHellen

Angelica, okej Letar lite sisådär jag oxå, men vi har bestämt att vi ska bo kvar här ett tag. Älskar o kika på lägenheter .-D

Men om de inte är så nära gör de väl inge? Fast mej skulle de inte göra nåe om vi flyttade nära min sambos ex, är inte svartsjuk o jag vet att han inte skulle ta tillbaka henne, o dessutom skulle hon inte ta tillbaka han (hon är "kommit på" att hon är lesbisk )

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !