• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • 1984

Hur går det för dig Maja? Har du gjort något gravtest än?

• maja 85

1984: nej, jag har BIM imorgon så jag tänkte nog förösja vänta tills på söndag...har dock inte känt av ett enda symptom så det blev nog inget..

du då?känner du av nåt?

• 1984

Nja det har blivit bättre, mår fortfarande lite illa då och då...och känner mig lite yr ibland...
    Men inget annat..

Jag skulle vilja testa, men det bara slöseri för det är för tidigt att testa för min del, har juh inte BIM förrän 24 maj juh =/

• maja 85

näe det är ju en hel vecka kvar, men vad skönt ändå att du känner av litr symptom, då har du ju iallafall nåt att se fram emot, jag vet ju liksom att jag kommer få ett stgort, fett minus :(

men nästa månad ska jag börja använda ÄL-stickor, det ska bli roligt!

• HuntedByAFreak

Hoppas allt är bra med er och jag håller tummarna för er som ska testa att ni får se ett stort + tillsammans med er partner! :) Håller tummarna !

Sen undrade jag.. Är det ngn av er som skriver här inne som bloggar ? Inte skriver här på familjeliv bara, men ngn som har blogg på en helt annan sida ? Kan vara spännande att följa upp där med kanske.. :) Jag har blogg och har adressen på min presentation. Ha en forts trevlig dag !

• MariaOMarkus

Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
    *1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5
    *Marylicious,20 år,planerna läggs på hyllan ett tag,BIM= ?
    Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
    Nettan1, 20 år, upplands väsby, försök 4, BIM 18/5
    Barngalen, 21 år, Skåne, inväntar sambon, Bim=?
    jaj86, 21 år, uddevalla, försök nr 1, bim 14/5

• maja 85

marylicious: varför läggs planerna på hyllan?

• MariaOMarkus

maja - hade en lång diskussion med killen igår kväll om de. Då jag prata med en kompis kompis om barn osv. SÅ jag ville veta så killen och jag tyckte samma. Och de gjorde vi inte så nu får jag invänta mensen och sen börja äta nåt piller *blääääää jag hatar dom*

• maja 85

mary: usch vad tråkigt.hur känns det då?känns det okej?

• AngelicaJ

Hej hej alla =)

Hur e läget? Några framsteg?

marylicious - tråkigt att ni inte var på samma plan =(

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !