• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Ja, jag (vi) tar ju hällre lån på ett hus som fi förmodligen ska bo i resten av livet Äh, skit i samma var eller hur man bo bara man trivs

• Älskade Moa

jag har köpt något nytt litet plagg från Tradera som jag fick idag (till syrrans bebis) och då sa han
    -Jag blir faktiskt lite sugen när jag ser kläderna!!
    Jippie!!!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Lantani

Här vill jag också hänga på :) Är själv 18 och har en pojklvän som är 23. Flyttar till lägenhet 1 juni och ska jobba inom hemtjänsten i östra göinge i sommar! Har längtat rikgit mycket efter bebis i nu över 1 år. Tar studnten till sommaren och sen får vi se när han säger att han vill. har sagt inom ett år iaf :)

• Tessann

Då passar jag kanske in här :)

• MissHellen

Välkommen, Lantani o Tessann

• Tessann

Tackar Så vad händer i dag då

• MissHellen

I dag? Nja, Inte allt för mycket Själv?

• Lantani

inte alls mycket hade feber i morse och ont i halsen så jag är inte i ksolan idag. lite trisst när man har så mycket att göra.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !