• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Älskade Moa

Go morron tjejer!
    Idag är jag hemma från jobbet, har ont i huvudet Sen är jag ledig resten av veckan, skönt! Så här ska de bara slappas idag, sååå skönt!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • AngelicaJ

God morgon =)
    Jag jobar typ 3 timmar idag och de kan man väl stå ut med :P Sen blir det till att plugga lite och träning senare ikväll.

• AngelicaJ

Jaj86 trist det fär med mensen.. Eller tänk om du har en liten där inns skulle ju vara underbart =) *hoppas*

• miiillan

jag jobbar 11-19 idag. känns helt okey sååå skönt att inte sluta 20.15 som jag gör jämt nu för tiden känns det som!!

har gett upp hoppet lite men men.. man vet ju aldrig

• AngelicaJ

Jag jobbar bara detid men hoppas verkligen jag får mer tid under sommaren, eftersom då får jag ju inget från csn. Har sagt att jag ville ha heltid men får se om dom går med på det och om det finns tider för det.

• miiillan

AngelicaJ: okey! hoppas det blir mer för dig!!

nä tjejer, dags att dra och hjälpa kunder med jeans

tjao och ha en bra dag i sooolen! den lyser här iaf!!

• AngelicaJ

Ha det bra på jobbet jaj86 =)

• Lantani

Nu e jag hemma frånb ksolan och imorgon ska vi åka till ikea i älmhult och köpa möbler. kuligt Hur har alla andra det idag? har haft en barnmorska som berättat lite och då längtar man ju uännu mer efter ett barn ju.

• Niccisen

Hej tjejer
    Hur går det för er?
    Jag har jobbat natt rätt mycket senaste veckan, så har inte hunnit skriva så mkt, men nu är jag ledig ett tag. Ikväll kommer pojkvännen och ÄL är beräknad till imorrn, men jag har ÄL-sekret så det verkar stämma rätt bra... Så då får man se om man lyckas så nånting....

• MissHellen

Hej Niccisen

Jag väntar bara på att mensen ska ta slut, fast är sista dan i dag Sedan är de bara o köra på

Ja, men då kanske de blir ett pyre!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !