• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Haha, hatar när man ska försöka koncentera sej på nått, men tänker bara på annat

Jag håller på o leta en låt, men kommer inte på vad låter heter

• MariaOMarkus

maja - jag kommer berätta för min mamma när ded gått ett tag..berättade sist i vecka 6 tror jag de var..

Ussch..har varit på stan och kollat avlsutnings kläder..nu e min fötter döda och jag e helt slut..woohoo imon är de sista dagen iskolan..sen är de ingen mer skola för min del på ett tag hehe =)

• miiillan

tjohoo tjejer!! ser att ni snackat lite bostäder, bara skummat igenom. vi köpte en bostadsrätt på 70 kvm i januari. trivs hur bra som helst och det är hela tiden något nytt vi ska fixa beställt nys köksluckor nu här senast.

älskar att ha en snickare till man *hihi*

• MissHellen

Go morron tjejer

Onsdag i dag, vad har ni för planer då?

• miiillan

hej tjejer!! ingen mens idag heller!! börjar bli orolig över att den ska hoppa över denna månaden

planerna idag är jobba och sen ikväll njuta av top model-finalen med glass!!

• MissHellen

jaj86, men de kanske är en liten ändårå

• miiillan

MissHellen: tror tyvärr inte det alltså, känner ju ingenting!! inte ens att mensen är påväg... är ju bara att fortsätta vänta och se.

allt bra med dig då? händer idag?

• MissHellen

jaj86, okej :/ Men hoppas att mensen kommer i gång i alla fall, så man kan börja om!

allt är kanoners i dag Dåligt väder, hade tänkt gå ner på stan. Men de sket sej
    Jag måste komma på vad jag ska ha på mej i morron när min lillasyster konfirmera sej, så jag vet om jag måste tvätta eller inte Har tjatat på min sambo i en vecka, han är klar men inte jag haha

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !