• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

MAJ:

jaj86, 21 år, uddevalla, försök nr 1, bim 14/5
    Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
    Nettan1, 20 år, upplands väsby, försök 4, BIM 18/5
    1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5
    Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
    Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM= ?
    Barngalen, 21 år, Skåne, inväntar sambon, Bim=?

JUNI:

AngelicaJ, 20år, Linköping, försök 1, BIM 7/6
    JoelsFru, 21 år, Västerås, försök nr 4, BIM 18/6
    MissHellen, 19år, Härnösand, försök 2(men första vet jag inte om jag räkna?) BIM ?

• maja 85

välkommen joelsfru!

jag tycker att min mens kan komma nu så att jag kan börja med mina ÄL-tester snart. känner mig inte ett dugg gravid och känner inte att mensen är på gång..skumt..

• 1984

Maja- Tänk om du får ett STORT PLUS istället... då behöver du ju inte använde ÄL tester...

Brukar din mens va försenad?

Jag sitter här o väntar på att du och Nettan ska komma in här och säga: JAG HAR PLUSSAT :P

• MissHellen

Är de ingen som är nervös för o skaffa barn?

Jag har kommit på mej själv nu! Jag har velat haft barn sedan jag träffade min smabo (för lite mer än 4år sedan) men han har inte velat haft förrän nu, och nu har jag börjat fundera hit o dit (självklart vill jag fortfarande ha barn o jag vet att jag vill ha med min sambo) men ändå känner jag mej "osäker" på nåe sätt?

• maja 85

1984: haha. ja alltså jag har ju bara haft mens två gånger sen januari så det behöver inte betyda nånting att den inte har kommit än.tyvärr.man kan ju tycka att om jag var gravid så borde jag ju ha känt NÅNTING vid det här laget, är inte öm i brösten eller nåt så det är nog inget.

• MissHellen

maja, men om de inte är nåe så vill man ju hällst att mensen ska komma i gång så man kan "börja om", hoppas att de blir ett plus eller att mensen kommer snart

• maja 85

misshellen: ja precis. vet inte varför jag är så bombsäker på att jag inte är gravid men jag är verkligen helt säker på det.

sen så vill jag att mensen ska ha blivit regelbunden nu så det är bara irriterande att den inte kommit än :(

• JoelsFru

MissHellen jag är jättenervös. Är inte ens gravid än men har lite små-ångest för om det ska gå bra, förlossningen, om jag blir en bra mamma, mm. Och självklart också - eftersom man inte är någon spåtant och kan utläsa framtiden - om jag och Joel verkligen kommer älska varandra resten av livet... Eller åtminstone så länge barnen växer upp Men det känns ju inte alls som att det finns på världskartan nu såklart.

Amor vincit omnia
  • maja 85

misshellen: jo det är klart man är lite nervös. jag är nog framförallt nervös för att jag är så rädd för att det inte kommer bli nåt om jag väl blir gravid, att jag kommer få missfall eller om det blir nåt fel på barnet osv. men det är ju inget man kan påverka så jag försöker verkligen att inte tänka så..

men det är ju en jäkligt stor grej så jag tror det är väldigt naturligt att tycka att det är läskigt.

• MissHellen

JoelsFru, Jag är skit nerös ja! Satt o läste lite här o de var en fråga om man skulle ta abort om man visste att de var nåe fel på barnet? Om de var nån som prata om DS, då fick jag för mej att mitt barn kanske får de(?!) Hur sjukt är inte derå, jag är inte änns med barn o skulle man älska barnet minde för de? Hua, man blir ju knäpp på bara tanken vilka tankar man har!

Just de, Man kan ju inte "lova" att man ska vara tillsammans hela livet, de vet ingen. Men jag hoppas o tror(!) att vi kommer att bli gammla tillsammans. Men allt ändra o alla ändras!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !