• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • bitte67

Ja, gäsp, vilka argument vissa har. Att tänka raser öht är pinsamt. Vi ÄR människor i första hand. Sedan om man är vit, brun, gul, svart eller blå är oväsentligt.

Smurfan; stod det på utsidan på din man att han var svensk? Han kunde ju lika gärna varit tysk, finne, serb, turk (faktiskt så finns det blonda och blåögda turkar), etc.

Jag valde min man för att han var det vackraste jag sett och dansade som en Gud. Jag blev kär i honom som person inte för vilket land han råkade komma från.

• oOMayaOo
    olpansfamilj skrev 2007-05-16 18:04:38 följande:
    oOmayaOo sätt upp den där bilden jag prata om till dig...kommenterar man efter det så jaaa, suck, finns liksom ingen hjälp...
    Jag kan inte , har inte plus.

Men ni som vill och orkar, gå in i mitt bildgalleri och kolla efter bilden med en skylt med en text. Läs textem, och säg mig sen om vita är bättre än några andra.
  • oOMayaOo
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:04:51 följande:
    Outbildad??? öööh... jag har väl ögon att se med??
    Och vad är det du ser som får dig att tro att du är bättre än en svart t.ex?
  • Smurfan28

gittan67

Jag visste att min kille var svensk då vi hade gemensamma vänner

• destiny391
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:03:30 följande:
    DestinyJapp jag måste väl kalla mig det till en liten del
    till en liten del?
  • oOMayaOo
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:07:46 följande:
    gittan67Jag visste att min kille var svensk då vi hade gemensamma vänner
    Så du tog reda på det först?

Vad romantiskt.
  • Smurfan28

Har inte sagt att jag är bättre än någon.. 

• Mary Lo

Min sambo kommer från ett land vars kultur var överlägsen inom den akademiska, kulturella och politiska världen redan på den tiden då svenskarna söp sig dyngraka på potatissprit och flydde iväg till Amerika.

Talar man om intelligensnivå, kulturell utveckling och framstående forskning ligger Sverige inte så satans långt fram som man kan inbillas att tro.

Att inte vara insatt i mer än vad man ser på bussen, hemma i sin lilla stad i lilla Sverige (då någon stackars "NEGER" råkar gå förbi) då är man outbildad ja. OCH obildad.

Mucósus orificium.
  • Prisssan

Attityder säger en hel del även om man inte uttalar orden.

Lycka är ett val..
Svar på tråden "blanda raser"??