• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • lollisen

Nej, jag tror inte på att blanda raser, tror inte människa och typ åsna skulle gå så bra ihop..

• Giz the wiz

som sagt, min teori om att bevara rasen inte innehåller kärlek verkar va sann

• oOMayaOo
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:09:05 följande:
    Har inte sagt att jag är bättre än någon.. 
    Men du är rasist? Du tycker att den vita "rasen" är bättre än de andra?
  • Smurfan28
    oOMayaOo skrev 2007-05-16 18:08:30 följande:
    Så du tog reda på det först?Vad romantiskt.
    Näe.. men inte så svårt att veta att han var svensk heller då han umgicks med nynazister..
  • Prisssan

Vad stolt du måste vara.

Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:10:13 följande:
    Näe.. men inte så svårt att veta att han var svensk heller då han umgicks med nynazister..
    Lycka är ett val..
  • oOMayaOo
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:10:13 följande:
    Å, vilket kap.
  • Tinna66

vaddå ras? är vi inte alla människor som bor på samma planet..? se i lite vidare perspektiv! jorden är mindre än man tror!

• Mary Lo

Ja, att vara rasist innebär att man värdesätter en viss ras högre än en annan och att man tycker att den ena rasen ska underkasta sig den andra. Smurfan28: du kanske ska googla lite på benämningen du just satt på dig själv? Jesus Christ....

Mucósus orificium.
  • Smurfan28
    oOMayaOo skrev 2007-05-16 18:10:08 följande:
    Men du är rasist? Du tycker att den vita "rasen" är bättre än de andra?
    Och du gillar såna som din man??
Svar på tråden "blanda raser"??