• jessie jones

Glamour

Kollade precis en liten stund på glamour. Följde det för några år sedan...men nu hängde jag inte med. Såg att Amber? högg av repet när Ridge skulle rägga Bridget...varför?
    Kan någon i stora drag berätta hur allt ligger till..vem är ihop med vem? osv...

• Svar på tråden Glamour
  • Nathalie009

hahah :) ja, medium kolla j på men d e ju slut nu lr uppehåll lr va det nu e .. :P

å förut fanns ju Sunset beach men d sluta de me.. kan ju hoppas de sänder d i repris den va bra. hahaha :P

• jessie jones
    Nathalie009 skrev 2007-06-30 22:49:27 följande:
    haha håller med =) e gravid i v 38 så har legat, i ehum, 38 vekcor å glott på alla serier som finns.. :Pvåra bästa år, hem tilll gården, glamour, Lost, ghost whisperer mf.. haha :D
    Ni kommer att sitta och amma framför TV:n förstår jag..hihi
  • lanfear

jaa hur kunnde jag glömma Medium??? den tittar jag också på när den väl går. den brukar ju byta plats med Ghost wisprer.

• lanfear

jessie jones skrev 2007-06-30 22:53:16 följande:

Ni kommer att sitta och amma framför TV:n förstår jag..hihi
    vart annars??
  • esperando

åh gud va lyxigt att bara sitta framför tvn å titta på såpor!

• Thalis
    esperando skrev 2007-07-01 12:38:05 följande:
    åh gud va lyxigt att bara sitta framför tvn å titta på såpor!
    Det kommer jag att göra från den 13 augusti till november 2008 eller mars 2009
    Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • jessie jones
    Thalis skrev 2007-07-01 12:53:56 följande:
    Det kommer jag att göra från den 13 augusti till november 2008 eller mars 2009
    *ASG*
  • esperando

Idag kollade jag på reprisen ..hahahahaha ..Brookes ansikte när Taylor ringde på mwoahahahahaha

• Thalis

Esperando: Du kommer att se Taylors ansikte när Ridge väljer Brooke,och när Stefang ber Brooke att ta tillbaka hennes son*priceless*

Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
Svar på tråden Glamour