• jessie jones

Glamour

Kollade precis en liten stund på glamour. Följde det för några år sedan...men nu hängde jag inte med. Såg att Amber? högg av repet när Ridge skulle rägga Bridget...varför?
    Kan någon i stora drag berätta hur allt ligger till..vem är ihop med vem? osv...

• Svar på tråden Glamour
  • Thalis
    Nellee skrev 2007-06-29 22:29:16 följande:
    Brooke och Ridges son
    NJa,än är denna historia inte avslutad och jag tror och hoppas på att RJ egentligen är NJ
    Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • lanfear

haha vad skönt och hitta den här tråden
    jag hade tagit en paus med att titta på glamour så zappar jag till tv4+ och där står Rigde och TAYLOR och kramas och kysser.. hehehe (kraftig plastikopererad men ändå) blen en liten chock för mig nu har jag förstått vad som har hänt fram tills nu men ändå hallå eller, och Omar är tillbaka igen och hade kidnappat henne... igen!

Ni som sett usa avsnitten.. några saftiga skvaller ni kan dela ut??

• Nellee
    Thalis skrev 2007-06-29 22:35:42 följande:
    NJa,än är denna historia inte avslutad och jag tror och hoppas på att RJ egentligen är NJ
    Lägg ägg De gjorde tester ditt Brickyfan!
  • Nellee
    Chanel skrev 2007-06-29 22:51:08 följande:
    ooo sicken rolig tråd
    Ha,ha Bricky-fan är bra skumma så att du vet, håll dig långt borta
  • Thalis

Ett test som Sally försökte ändra på,vilket resulterade i kaos i labbet!
    Sätter en slant på RJ är N:s eller att det kommer en Bricky baby den närmaste framtiden

Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Chanel

Bricky? Brooke o Nick? jag tycker att brooke är alldeles för mycket... nu har hon rumlat runt med hela manliga rollbesättningen... hon kanske tar sig an Taylor snart... eller amber? Hmm...

• lanfear

visst var det så att Brooks make (i verkliga livet) är typ producent eller nått för serien? Det gick ju rykte om det ett tag.
    Han kanske tänder på att se henne med ALLA manliga skådisarna.

• Toknorskan
    lanfear skrev 2007-06-29 22:37:11 följande:
    haha vad skönt och hitta den här tråden jag hade tagit en paus med att titta på glamour så zappar jag till tv4+ och där står Rigde och TAYLOR och kramas och kysser.. hehehe (kraftig plastikopererad men ändå) blen en liten chock för mig nu har jag förstått vad som har hänt fram tills nu men ändå hallå eller, och Omar är tillbaka igen och hade kidnappat henne... igen!Ni som sett usa avsnitten.. några saftiga skvaller ni kan dela ut??
    Japps. Men vil alla höra???
  • englabella

va, är taylor tillbaka???!!! såg ju precis och då var ridge och brooke lyckliga och nick och bridget skulle gifta sig...
    hallå, vad händer nu?

Svar på tråden Glamour