• jessie jones

Glamour

Kollade precis en liten stund på glamour. Följde det för några år sedan...men nu hängde jag inte med. Såg att Amber? högg av repet när Ridge skulle rägga Bridget...varför?
    Kan någon i stora drag berätta hur allt ligger till..vem är ihop med vem? osv...

• Svar på tråden Glamour
  • lanfear

jag älskar den här tråden bara!
    Det värsta är att min man hatar att jag kollar på såna serier! både den och våra bästa år. Nu är det så att han jobbar natt så när vbå gå så sover han och när glamour börjar så är han på jobbet

• Thalis
    lanfear skrev 2007-06-29 23:38:21 följande:
    jag älskar den här tråden bara! Det värsta är att min man hatar att jag kollar på såna serier! både den och våra bästa år. Nu är det så att han jobbar natt så när vbå gå så sover han och när glamour börjar så är han på jobbet
    Få mig inte igång med våra bästa år !!!!
    Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Toknorskan
    Thalis skrev 2007-06-29 23:37:36 följande:
    Ja,James fick en dotter med Sheila,men det var efter att James nästan gifte sig med Stefanie och ännu längre efter att Taylor tagit hans oskuld!Tro mig jag kan denna serie ut och in! Tyvvärr !!
    Oki Så mkt ser jag inte på Glamour. Men man kan jo ha semester i typ to år och inte missa ngt viktigt
  • lanfear
    Thalis skrev 2007-06-29 23:39:17 följande:
    Få mig inte igång med våra bästa år !!!!
    Hahahahahaha du också??
  • Thalis
    Toknorskan skrev 2007-06-29 23:39:26 följande:
    Oki Så mkt ser jag inte på Glamour. Men man kan jo ha semester i typ to år och inte missa ngt viktigt
    Hahaha,jag tittade inte på serien i några år och mycket hade hänt men det var lätt att ta igen tack vare en hemsida som finns för B&B fans
  • Thalis
    lanfear skrev 2007-06-29 23:42:21 följande:
    Hahahahahaha du också??
    Jag också Fast ibland garvar jag nästan ihjäl mig!
    Som när Marlena var djävulen och man fick göra en exorcism*fniss*
  • lanfear
    Thalis skrev 2007-06-29 23:44:20 följande:
    Jag också Fast ibland garvar jag nästan ihjäl mig!Som när Marlena var djävulen och man fick göra en exorcism*fniss*
    Hahahaha oj oj oj.. det var då man tog en paus från serien faktiskt! (sorry ot är detta nog )
  • Nellee

Eileen Davidson som spelade Kristen i days är med i glamour nu. Världens tråkigaste figur..

• Nellee
    Thalis skrev 2007-06-29 23:44:20 följande:
    Jag också Fast ibland garvar jag nästan ihjäl mig!Som när Marlena var djävulen och man fick göra en exorcism*fniss*
    Hon blir snart "besatt" igen
  • Thalis
    Nellee skrev 2007-06-29 23:48:08 följande:
    Eileen Davidson som spelade Kristen i days är med i glamour nu. Världens tråkigaste figur..
    Jag tyckte inte heller om henne i Days ! Roligast var det när hon gjorde rollen som Susan!!! Gud vad jag garvade!!

P.s Jag har faktiskt ett jobb,men det finns saker som heter videospelare ;-=
Svar på tråden Glamour