• jessie jones

Glamour

Kollade precis en liten stund på glamour. Följde det för några år sedan...men nu hängde jag inte med. Såg att Amber? högg av repet när Ridge skulle rägga Bridget...varför?
    Kan någon i stora drag berätta hur allt ligger till..vem är ihop med vem? osv...

• Svar på tråden Glamour
  • lanfear

Thalis.. hahaha det var bra att du förklarade dig

jag önskar att det var bara två serier jag följde!! börjar bli lite föör många nu

• Thalis
    lanfear skrev 2007-06-29 23:54:01 följande:
    Thalis.. hahaha det var bra att du förklarade dig jag önskar att det var bara två serier jag följde!! börjar bli lite föör många nu
    Kände att det behövdes en förklaring!*hahaahaha*
    Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Nathalie009

hahaha :P kollar också på serien nu igen när ja såg at taylor är tillbax, kan itne sluta kolla va tvungen o läsa på deras hemsida va som händer, men hajjade itne mkt då d står på engelska..
    Men guud så långsökt iaf att hon elver helt plötsligt.. haha

• Chanel

Skönt att det finns så många glamourentusiaster fortsätt skriva!!

• esperando

Här är en till som följt serien i typ 18 år av och till..och nu..hallå nu! Nu är Taylor tillbka!!! Yes! Ut med Brooke ur äktenskapet! Mwoahahahaha...

• Lisa1980

Här är ytterliggare en som följt Glamour. Jag och min syster var helt fanatiska med Glamour fram tills Taylor dog sen la vi av båda två. Serien dog lite grann då, kan knappt fatta att det var sant häromdagen när jag råka slå på Glamour och hon lever .
     Här ska det tittas som aldrig förr .

~Mina Underbara Barn Pontus 4 och Saga 2 och Plutt i magen~
  • Thalis
    esperando skrev 2007-06-30 13:09:36 följande:
    Här är en till som följt serien i typ 18 år av och till..och nu..hallå nu! Nu är Taylor tillbka!!! Yes! Ut med Brooke ur äktenskapet! Mwoahahahaha...
    Det säger du bara för att jäklas med mig!!! Te conosco mosco!!!
    Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Hallonröd

Kollade på Glamour förr...men nu har jag inte sett det ordentligt på flera år...glömmer bort det. Men såg lite häromdagen när Ridge skulle lyfta på kistlocket för att kolla om Taylor låg där (fast det borde väl bara vara ben kvar nu... ...) men missade  avsnittet efter och reprisen också...
    Nån som kan berätta vad som hände..????Flört

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Hallonröd
    Hallonröd skrev 2007-06-30 13:43:47 följande:
    Kollade på Glamour förr...men nu har jag inte sett det ordentligt på flera år...glömmer bort det. Men såg lite häromdagen när Ridge skulle lyfta på kistlocket för att kolla om Taylor låg där (fast det borde väl bara vara ben kvar nu......) men missade  avsnittet efter och reprisen också...Nån som kan berätta vad som hände..????
    Någon..?...pretty please...
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
Svar på tråden Glamour