• jessie jones

Glamour

Kollade precis en liten stund på glamour. Följde det för några år sedan...men nu hängde jag inte med. Såg att Amber? högg av repet när Ridge skulle rägga Bridget...varför?
    Kan någon i stora drag berätta hur allt ligger till..vem är ihop med vem? osv...

• Svar på tråden Glamour
  • esperando

VA??!! Nä nu j-ar åker tv:n ut! Du får ju inte berätta vad som händer

• Thalis

Ops... my bad!!! Trodde bara att det var ok eftersom vi har typ redan berättat en massa i de tidigare sidorna!

Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Chippis
    Thalis skrev 2007-07-03 20:25:33 följande:
    Esperando: Du kommer att se Taylors ansikte när Ridge väljer Brooke,och när Stefang ber Brooke att ta tillbaka hennes son*priceless*
    Men varför skriver du vad som händer? Vi vill ju inte veta det nu vi vill ju se det själva!!!
  • Thalis

Jag ber så mycket om ursäkt!!!

• Thalis

Förresten vaddå vi? Det är första gången jag ser dig i tråden och för din informationen har det redan skrivits en massa av det som kommer att hända i framtiden,just i den tråd!!!!!

• Chippis

Oj men då ber jag så himla mycket om ursäkt för att jag inte skriver i alla tusentalstrådar som finns här på FL utan kanske bara läser i vissa....Förlåt jag ska bättra mig!

• Thalis

Idag känner jag mig givmild,så jag ger dig min förlåtelse

Men om du följer denna tråd så borde du har läst inläggen där flera av oss skrivit vad som kommer att ske i framtiden!

• Chippis

jag erkänner att jag faktiskt inte läst alla inläggen men det står ingenstans i TS att det är en spoilertråd så jag trodde det var lugnt

• esperando

Åh nej är detta en spoiler tråd?..Ok , am sorry då får ni spoila utan att jag klagar.. ..Happ , hoppas inte sista ordet är sagt mellan Taylor och Brooke!

• Thalis

Nej Esperando,detta är inge spoilertråd MEN flera ville veta vad som hände iframtiden och därför berättade vi! Men vi har en egen tråd,så jag antar att detta inte kommer att hända igen!

• lanfear

vad roligt det var när man såg flash backs på Taylor häromdagen och såg hur normal hon var innan, till skillnad från nu! läpparna är bara fööör mycket och den där luggen.. kan den gömma lite ärr från operationer där under eller??

• esperando

Har hon gjort läpparna? Var dom inte så stora förrut??

• lanfear
    näääää man får automatiskt näbbformade läppar när man blir äldre
  • esperando
    hahahaha, men jag hade för mig dom var gigantiska tidigare med..hahahaha näbbformade läppar! hahahaha
    lanfear skrev 2007-07-13 22:09:22 följande:
    näääää man får automatiskt näbbformade läppar när man blir äldre
  • englabella

Ja men visst var hon fin förut! Taylor! Så söööt! Nu ser hon för usch ut!

Men jag vill ändå Ridge väljer henne, men det gör han alltså inte???? fan.

• esperando

han M Å S T E Välja henne!!

englabella skrev 2007-07-13 22:57:51 följande:
    Ja men visst var hon fin förut! Taylor! Så söööt! Nu ser hon för usch ut!Men jag vill ändå Ridge väljer henne, men det gör han alltså inte???? fan.
  • Chanel

Har varit på semester ett tag nu... Vad har hänt i den underbara såpavärlden?

Svar på tråden Glamour