• jessie jones

Glamour

Kollade precis en liten stund på glamour. Följde det för några år sedan...men nu hängde jag inte med. Såg att Amber? högg av repet när Ridge skulle rägga Bridget...varför?
    Kan någon i stora drag berätta hur allt ligger till..vem är ihop med vem? osv...

• Svar på tråden Glamour
  • Nellee

Nej, hon blev skjuten men dog inte utan hamnade i koma. Hon har levt i hans palats sedan dess

Det händer massa galna saker, men är spoilers, om du vill kan jag inboxa dig. Det kanske är någon som inte vill veta.

• Chanel

Jaaaaaaa, skriv ngt!! klassikern är väl att ridge och brooke är syskon, men den är gammal och jag vet verkligen inte om det är sant...

Nellee skrev 2007-06-29 22:12:14 följande:
    Nej, hon blev skjuten men dog inte utan hamnade i koma. Hon har levt i hans palats sedan dess Det händer massa galna saker, men är spoilers, om du vill kan jag inboxa dig. Det kanske är någon som inte vill veta.
  • Thalis
    Chanel skrev 2007-06-29 22:15:20 följande:
    Jaaaaaaa, skriv ngt!! klassikern är väl att ridge och brooke är syskon, men den är gammal och jag vet verkligen inte om det är sant... Nellee skrev 2007-06-29 22:12:14 följande:
    Hahahaha åh nej,Brooke och Ridge är inte alls syskon!
    Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Thalis

Bläh det hoppas jag verkligen inte med tanke på en viss RJ !

Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Chanel

Dom är alltså inte det? RJ? Hmm, vem är det?

Thalis skrev 2007-06-29 22:22:28 följande:
    Bläh det hoppas jag verkligen inte med tanke på en viss RJ !
  • Toknorskan

Hihi i Norge har dom visat flere episoder enn i Sverige. Ungefär ett år lenger er vi kommet  

• Nellee
    Toknorskan skrev 2007-06-29 22:24:58 följande:
    Hihi i Norge har dom visat flere episoder enn i Sverige. Ungefär ett år lenger er vi kommet  
    Jag gav upp och följer USA avsnitten, händer alltid mer när de är längre fram
  • Nellee
    Chanel skrev 2007-06-29 22:23:21 följande:
    Dom är alltså inte det? RJ? Hmm, vem är det?
    Brooke och Ridges son
  • Toknorskan
    Nellee skrev 2007-06-29 22:28:52 följande:
    Jag gav upp och följer USA avsnitten, händer alltid mer när de är längre fram
    Jepp.
  • Chanel

Ahhh... just det ja, hon var ju gravid... står det för Ridge junior tro?

Nellee skrev 2007-06-29 22:29:16 följande:
    Brooke och Ridges son
Svar på tråden Glamour