• jessie jones

Glamour

Kollade precis en liten stund på glamour. Följde det för några år sedan...men nu hängde jag inte med. Såg att Amber? högg av repet när Ridge skulle rägga Bridget...varför?
    Kan någon i stora drag berätta hur allt ligger till..vem är ihop med vem? osv...

• Svar på tråden Glamour
  • lanfear

Jag började titta på serien när en fanatiskt fan av glamour skulle vara bortrest en längre tid och gav mig massor med videoband för att spela in avsnitten.. och hon ville inte ha reklamen inspelade!! och där satt jag vad kan det var, 94-95 nån gång, och spelade in 2 månaders avsnitt

Och det där med henne (Taylors) läppar hahaha det är sant de såg helt katastrofa ut

• Nellee
    Thalis skrev 2007-06-29 23:23:01 följande:
    Den man tydligaste man ser operationerna på är Tylo Hunter(Taylor),på Brooke kan man åtminestone se lite fina rynkor vid närbilder!Roligast var när Taylor hade precis kommit tillbaks,hennes läppar såg ut som om det hade råkat ut för Mike Tyson 3 gånger om Jag har följt serien sedan den började här hemma,då gick jag väl i 6:a eller 7:an! Kommer ihåg att hela klassen diskuterade avsnitten dagen efter! Då gick den på 5:an och man kunde se veckans alla asvnitt på söndagen,det var tider det
    Jag irriterar mig på hennes läppar! De ser skumma ut.

Har sett glamour sen det kom till Sverige, är helt fast Irriterande dock när de byter kanal titt som tätt.
  • lanfear

och de byter tider! det sköna är att nu är det ju två avsnitt efter varandra eller har jag fel nu?

• Toknorskan

Brooke har jo også hatt läppor som har mött Mike Tyson noen ganger.
    Men Ridge har ihvertfall begynt å endres og få lite "salt n`pepper" hår..

• Thalis
    Toknorskan skrev 2007-06-29 23:27:46 följande:
    Ja dom har jo også testat sengen

Ja men alla Taylor fans ser sexet med James som en god gärning från Taylors sida! Hon ville ju inte att han skulle gå som oskuld under jordbävningen uppe i Big Bear

Ps Taylor heter Hunter Tylo

Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Nellee
    lanfear skrev 2007-06-29 23:30:51 följande:
    och de byter tider! det sköna är att nu är det ju två avsnitt efter varandra eller har jag fel nu?
    Ja, nu är det två avsnitt
  • Toknorskan
    Thalis skrev 2007-06-29 23:33:30 följande:
    Ja men alla Taylor fans ser sexet med James som en god gärning från Taylors sida! Hon ville ju inte att han skulle gå som oskuld under jordbävningen uppe i Big Bear Ps Taylor heter Hunter Tylo
    oskuld? Han hadde jo en dotter Hon hadde varit kidnappad. Inge som minns det?

Og Ridge tyckte inte det var en god gärning  
  • Thalis
    Toknorskan skrev 2007-06-29 23:31:08 följande:
    Brooke har jo også hatt läppor som har mött Mike Tyson noen ganger. Men Ridge har ihvertfall begynt å endres og få lite "salt n`pepper" hår..
    Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig sett Brookes fläskläppar,men jag var förbannad på serien ett tag och slutade titta på den!
  • Thalis
    Toknorskan skrev 2007-06-29 23:36:14 följande:
    oskuld? Han hadde jo en dotter Hon hadde varit kidnappad. Inge som minns det?Og Ridge tyckte inte det var en god gärning 
    Ja,James fick en dotter med Sheila,men det var efter att James nästan gifte sig med Stefanie och ännu längre efter att Taylor tagit hans oskuld!
    Tro mig jag kan denna serie ut och in! Tyvvärr !!
Svar på tråden Glamour