• jessie jones

Glamour

Kollade precis en liten stund på glamour. Följde det för några år sedan...men nu hängde jag inte med. Såg att Amber? högg av repet när Ridge skulle rägga Bridget...varför?
    Kan någon i stora drag berätta hur allt ligger till..vem är ihop med vem? osv...

• Svar på tråden Glamour
  • lanfear

mån-fre våra bästa år, Glamour

Mån- csi
    tis- Gimore girls
    ons- men in trees, what about brian, the next pcd.
    tor. dilemma klockan 2100 går både Ghost wisprer och Las vegas

Sen har vi min och min mans favorit serier som är Lost, Heroes och The 4400.

Nu har Lost, Heroes, Desperat House..., Grays anatomy säsongs paus såå det är ju liite mindre och kolla på

Och som Thalis skrev innan.. jag har faktiskt ett liv vid sidan om också.. går i skolan och jobbar ibland som vik.

• jessie jones
    Hallonröd skrev 2007-06-30 22:42:10 följande:
     Finns redan en VÅB-tråd
    Fast vi kan ta en ny.....eller hur...
  • Hallonröd
    jessie jones skrev 2007-06-30 22:43:57 följande:
    Fast vi kan ta en ny.....eller hur...
    Absolut....
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • jessie jones
    lanfear skrev 2007-06-30 22:43:49 följande:
    mån-fre våra bästa år, GlamourMån- csitis- Gimore girlsons- men in trees, what about brian, the next pcd.tor. dilemma klockan 2100 går både Ghost wisprer och Las vegasSen har vi min och min mans favorit serier som är Lost, Heroes och The 4400. Nu har Lost, Heroes, Desperat House..., Grays anatomy säsongs paus såå det är ju liite mindre och kolla på Och som Thalis skrev innan.. jag har faktiskt ett liv vid sidan om också.. går i skolan och jobbar ibland som vik.
    Haha...det va inte illa!!!! Haha
  • lanfear

jessie jones skrev 2007-06-30 22:45:35 följande:

Haha...det va inte illa!!!! Haha
    skölnt att man är gravid nu och skolan har slutat hihi så man har nånting och skylla på när man bara ligger på soffan .-D
  • Nathalie009

haha håller med =) e gravid i v 38 så har legat, i ehum, 38 vekcor å glott på alla serier som finns.. :P
    våra bästa år, hem tilll gården, glamour, Lost, ghost whisperer mf.. haha :D

• lanfear
    Nathalie009 skrev 2007-06-30 22:49:27 följande:
    haha håller med =) e gravid i v 38 så har legat, i ehum, 38 vekcor å glott på alla serier som finns.. :Pvåra bästa år, hem tilll gården, glamour, Lost, ghost whisperer mf.. haha :D
    hahaha du är min idol nu jag är i vecka 16 så jag har ett bra tag till framför

Hem till gården förljde jag fram tills två år sen, sen orkade jag inte mer!
Svar på tråden Glamour