• jessie jones

Glamour

Kollade precis en liten stund på glamour. Följde det för några år sedan...men nu hängde jag inte med. Såg att Amber? högg av repet när Ridge skulle rägga Bridget...varför?
    Kan någon i stora drag berätta hur allt ligger till..vem är ihop med vem? osv...

• Svar på tråden Glamour
  • Toknorskan
    Thalis skrev 2007-06-29 23:18:35 följande:
    Derfor blir Ridge og Taylor skilt igjen. For Taylor var aldri den ängelen alla trodde hun var. Hun har även en relation med Victor? Brandmannen..
  • Nellee
    Thalis skrev 2007-06-29 23:18:35 följande:
    Skojar ju bara med dig Gillar Brooke, men tycker att hon blir för mycket ibland. Tycker däremot att hon passar bättre med Ridge i dag än Taylor, de har vuxit ifrån varandra.
  • Thalis

Den man tydligaste man ser operationerna på är Tylo Hunter(Taylor),på Brooke kan man åtminestone se lite fina rynkor vid närbilder!
    Roligast var när Taylor hade precis kommit tillbaks,hennes läppar såg ut som om det hade råkat ut för Mike Tyson 3 gånger om

Jag har följt serien sedan den började här hemma,då gick jag väl i 6:a eller 7:an! Kommer ihåg att hela klassen diskuterade avsnitten dagen efter! Då gick den på 5:an och man kunde se veckans alla asvnitt på söndagen,det var tider det

Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Thalis
    Toknorskan skrev 2007-06-29 23:20:49 följande:
    Derfor blir Ridge og Taylor skilt igjen. For Taylor var aldri den ängelen alla trodde hun var. Hun har även en relation med Victor? Brandmannen..
    Hector(lorenzo Lamas).
  • Toknorskan
    Thalis skrev 2007-06-29 23:23:55 följande:
    Hector(lorenzo Lamas).
    Ja, hvorfor trillet ordet Victor inn i mitt huvud?
  • lanfear

jag tyckte att Taylor passade ihop med den där läkaren? (kommer inte ihåg hans namn) de var vänner osv osv.

Och Taylor är ingen ängel hon nej! det är bara det att hon gör allt så "under-cover" och har nästan alltid haft stephenis stöd!

• Thalis
    lanfear skrev 2007-06-29 23:25:05 följande:
    jag tyckte att Taylor passade ihop med den där läkaren? (kommer inte ihåg hans namn) de var vänner osv osv.Och Taylor är ingen ängel hon nej! det är bara det att hon gör allt så "under-cover" och har nästan alltid haft stephenis stöd!
    James?
  • Nellee
    jag tyckte att Taylor passade ihop med den där läkaren? (kommer inte ihåg hans namn) de var vänner osv osv.Och Taylor är ingen ängel hon nej! det är bara det att hon gör allt så "under-cover" och har nästan alltid haft stephenis stöd!
    Hon och Stephanie har inte kommit så bra överens sen hon kom tillbaka. Taylor säger ifrån mer nu och har tuffat till sig. Stephanie har knatat över till Brookes hörna.
  • Thalis
    Precis ! Men hennes gloria har kommit på sned*hihihi*
  • Toknorskan
    Thalis skrev 2007-06-29 23:26:55 följande:
    James?
    Ja dom har jo også testat sengen
Svar på tråden Glamour