fisting
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
Varför är ni elak mot de som säger att de inte vill testa?
Sen när är det lag på fisting?
2007 10 07:för de MÅSTE ju göra ont me en helnäve i muttan 5fingrar sen e de liksom nog och stopp och tanken att föra in hela handen låter motbjudanade.
anonym (emm):undrar samma sak
jag e en tjej som nöjer mig me kuken i muttan
absolut INTE elaka utan jag ifrågasätter folk som säger att något är äckligt som man aldrig testat.. Fick lära mig som barn att aldrig säga nått va äckligt fråns jag testat det
Anonym (emm) skrev 2007-05-28 22:20:54 följande:
jag är inte elak mot någon...jag svarar bara på TS fråga.
och jo man känner snoppen efter, det tar inte långt tid för slidan att dra ihop sig, jag och min sambo kör fisting ibland och ändå klagar han ibland på att jag är FÖR trång
Tycker vissa här inne ifrågasätter att folk inte vill prova. Vill man inte så måste man väl inte?
Jag skulle med tro att det gjorde ont om jag inte testat.
Gör man fel gör det dessutom förbannat ont.
Anonym(emm): va jag vet så e sverige ett fritt land och man måste själv få välja
anonym (emm): jag har inte ifrågasatt ialla fall...jag tvingar ingen att prova, jag svarar bara på frågor...t.ex. att man visst känner snoppen även om man blivit fistad...
jag bryr mig inte om vad andra har för sexliv eller om dom provar eller ej...det är upp till var och en. jag säger bara att jag tycker det är skönt
isolde83: jag tycker det är sådär. Jag brukar fista min kille. Han äääälskar det. =)
jag gillar att bli fistad i f*ttan men vill inte bli det i analen...jag skulle aldrig få göra det på min sambo
Vi jobbar just nu på att jag ska få in båda händerna...hihi...