fisting
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
ÅHHHHH jag skulle ha ha vilja ha ib hela min mans hand just nu... får duga med en uppvärmd gurka....
ha in skulle det ju stå givetvis...
Det är ju så himla skönt...så länge man vet hur det ska göras och lyssnar på varandra...
Finns inte mkt som slår min kk.s hand i mig...han är så bra på det:)
Angående tekniker som man kan använda är något sånt här faktiskt, då kommer man lättare in och en hel del glidmedel är nödvändigt även om det är väldigt vått.
www.erotik-city24.com/fisting-spiele-sex-versand-dildo-hand::485.html
Nu blev det ju självklart inte direktlänk heller men det finns en liten svart hand på vänster sida om man scrollat ner lite som man kan klicka på och se. Det knepiga tycker jag är att inte vara för mycket på blygdbenet för då kan de bli obehagligt rent av göra ont så man får trycka lite mer neråt emot rumpan
Lycka till !!!
Okej, 3r gången gillt :P www.erotik-city24.com/images/product_images/popup_images/600000010060.jpg
Direktlänk denna gång
Men hur fan kan man få in en hel hand!!??
med mycket glidmedel och så ska man ta det väldigt lungt.. kan vara en bra ide att "känna" efter lite vart man kan lirka in så det inte blir obehagligt (finns sina ställen där det är lite större)..
smärta!
tycker det är fullt nog med det som vanligtvis
brukar vara där
man kanske borde köra det innan en förlossning för att stretcha lite?
Känner man smärta så tror jag nog att man måste ta det lugnare och helst vara på en plats där man kan slappna av.
hehe jaah kanske Lär ju inte bli trängre i allafall