fisting
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
Nu har jag suttit & kollat igenom tråden lite snabbt - kul & höra att det verkar vara en del som håller på med fisting iaf :) Är ju inte så att man springer runt & snackar m var & varannan människa om det *lol* (iofs gör man väl inte det om sexlivet i allmänhet heller)
Jag hade aldrig provat fisting först jag träffade min nuvarande man. Vi hade varit på fest & kom hem & hade sex - han penetrerade mig & sén blev vi båda bara kåtare & kåtare ju mer jag blev uppfylld & efter den gången så händer det titt som tätt - helt underbart!
Kan på ett sätt ändå förstå de som skriver att de aldrig skulle vilja testa, men det är ju som med allting annat - alla kan inte gilla allt, men jag tycker heller inte att de ska nedvärdera oss som gillar det. Är ju som att vi skulle kalla dom torrisar eller nå´t....(vad vet jag - drog bara till med något)
Handlar inte bara om att "köra in hela handen" utan det är en process innan också & så länge det är något som båda gillar & bli upphetsade av så är go on - för mig är det extrem njutning iaf! :) (måste nog ringa hem karln nu he he)
provat detta, de va grymt skönt...
Iden med fisting är inte dålig eller avtändande för mig. Men ordet fisting är grymt osympatiskt. Men å andra sidan kan jag inte komma på ett bättre ord. Handpulla kanske haha
hmm.. skulle aldrig få för mig att börja med fisting..
det räcker för mig 1 finger, ibland 2..
Har försökt men det går inte.. Han får inte in hela. Jag som är sugen på att testa!
Vad får man ut av det?
Bra tips!!
Det verkar ju bara göra ont tycker jag.... Verkar lite läskigt!!
2007 10 07 skrev 2007-05-28 22:30:51 följande:
Det går knappast att jämföra fisting med djursex.
Det ena är något man testar med/på/i sig själv.
Det andra är något man med tvång utsätter någon annan för.