fisting
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
Nja jag tror jag hoppar över det där...är lite för gammaldags....eller feg kanske passar bättre!!! Men kul för er som gillar det....go kväll!
synd.. önskar alla den njutningen
e bennet skrev 2007-05-28 20:25:39 följande:
Tycker man ska testa ALLT, så länge man själv tycker det är ok. Skulle vilja testa fisting, men är osäker på hur man börjar..? Mycket glid och massa förspel????
japp .. framför allt skulle jag vilja säga suntförnuft o känsla ..
ja mycket glid eller som jag föredrar, barnolja...jag blir uttorkad av glidmedel så barn olja är kanon...billigare dessutom
jag tycker att man kan börja att "töja" lite först med fingrar eller dildo...sen fler och fler fingrar, som tjej kan man töja sig väldigt mycket faktiskt...
fattar inte hur man kan få in en hel näve, går absolut INTE på mig i alla fall! måste påminna om fölossningssmärtor i såna fall, och hur upphetsande är det?
kör eran grej, men för min del tycker jag det är FULLT tillräckligt med den grej som vanligtvis är där,
dvs snoppen!
nja din inställning handlar mer om OKUNDSKAP
det är inga problem att få in en hand där, du knyter ju liksom inte handen utan har den mer skålad.
ditt barns huvud är MYCKET större än en kupad hand kan jag lova och nej det känns knappast som förlossningssmärtor
man kör inte fisting för att det ska göra ont, gör det ont kan man inte sin sak
har förresten hört om porr där dom stoppar in hela fötter, har ni provat DET också??
nej och det skulle jag aldrig prova, har fotfobi