• Svar på tråden fisting
  • 2007 10 07

Nä njuter bra av att ha handen inne i min fitta

wellpapp skrev 2007-05-28 20:38:38 följande:
    har förresten hört om porr där dom stoppar in hela fötter, har ni provat DET också??
  • Anonym (Yeeeees)

Jag gillar också fisting!
    Vi har relativt nyligen upptäckt detta - tidigare var jag också en sådan person som sa; "Bläää! Vem fan vill köra upp en HAND i muttan!?"

Jag är omvänd!

Nu så har vi inte riktigt lyckats till fullo än. Sambon får bara in 4 fingrar i mig. Han kan få in 5 ibland, men knogarna går inte. Men jag får himmlastormande orgasmer när han försöker!!!
    Det är det förbjudna som gör allt så härligt tror jag

Både jag och sambon tänder rejält på fisting!

• wellpapp

okej, kör alla med kupade händer? trodde det var knytnäve av naturliga orsaker fist=knytnäve?

får hursomhelst inte in en hand utan smärta, det kan ajg lova er!!

• isolde83

jag vet inte hur alla andra gör men en knuten näve skulle jag inte vilja ha in ialla fall...min sambo kupar handen...det som är trångast är ju över hans knogar

• Anonym (Yeeeees)

wellpapp: Jag kan inte med en knuten näve - jag får inte in sambons hand oavsett hur liten han försöker göra den.
    Jag säger som så; om man gillar det - fine. Om man inte gillar det - fine.
    Tycker det är tråkigt att många säger att det är "skabbigt" att gilla något lite mer annorlunda i sexväg Vill bara påpeka att det finns en hel del tjejer som säger att det är "skabbigt" att suga av en kille eller pröva på analsex också...

• Rosana

wellpapp: Gör det så j***la ont??? Som du menar? Har du verkligen testat då? Vill inte starta krig utn undrar bara, för jag vill tetsta, men vet inte hur. Nu har iofs fått braiga råd här. Varför tycker du så illa om det?

• Anonym

aldrig testat & vill aldrig testa måste göra ont som gud in i helvetet ajaj

• Anonym

men gud tänjer man muttan så mycke hur kan man ens känna kuken sen?huhu ajaj och hur i heskotte får man in hela handen

• 2007 10 07

men de gör vi inte vi känner inte kuken, vi viker in fittan i trosan så man inte trampar på den

Anonym skrev 2007-05-28 22:06:46 följande:
    men gud tänjer man muttan så mycke hur kan man ens känna kuken sen?huhu ajaj och hur i heskotte får man in hela handen
  • 2007 10 07

om du aldrig testat hur vet du då att de gör ont.. du pratar mot dig sj ju i en o samma mening

Anonym skrev 2007-05-28 21:59:47 följande:
    aldrig testat & vill aldrig testa måste göra ont som gud in i helvetet ajaj
Svar på tråden fisting