fisting
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
Ja attans, de glömde jag!
Här är en som verkligen tycker det är underbart skönt att bli fistad, och som sagt att det ska ske sakta och med mycket glidmedel Men det är så skönt alltså! Ha inga fördomar, vill ni inte prova så säg inget nedlåtande om det!!
Jag har även kört fist "där bak"
Håller med. Har man inte provat ska man inte komma och säga att det är äckligt och skabbigt.
Tror säkerligen de inte har något emot att få några fingrar i sig, så vad gör några till för skillnad? ;)
Det blir bara BÄTTRE, jag lovar.
Och att man föder vaginalt gör ingen skillnad heller, jag har fött barn vaginalt och det spelade ingen roll :)
Får fontänorgasm av att bli fistad, och min sambo går igång enormt på det!
Ja, det är väl som när man åker med hästen och ska inseminera.. Då tar ju personen som ska inseminera på sig handskar o glidmedel. Och hästen ser ju ut att tycka att det är jävligt skönt.
Skulle aldrig testa.. inte att bli inseminerad alltså, utan fisting
ja jag får aldrig liknande orgasmer som jag får när jag blir fistad lovely
Det kan göra lika ont som att föda. Det kan ju bero på att killen är okunnig. Har blivit utsatt för det en gång. Han frågade inte ens gång. Han höll på att pilla lite, efter ett tag började det att göra ont och jag for dit med min hand och kände en handled och förstod då vad han höll på med. Jag småblödde och hade ont i flera dagar. Så'nt är respekltlöst!
2007, ja men hästen ser ju knappast ut att få någon orgasm när hela handen plus armen trycks in
TerrorMorsan skrev
"men snälla du för MIG låter det hemskt och skrämmande, bara för att jag inte är öppen för just fisting, sluta,,,,"
Hahahaha öppen för fisting? You get it?!
Det tyckte jag var roligt. Förlåt TerrorMorsan om du tog illa upp.
Jag brukar fista min kille. He loves it! (det gör jag med)
Jag måste bara fråga er som "gjort det". Jag och min sambo har försökt flera gånger men tar er kille in hela knytnäven och hur gör han i så fall för min får bara in 4 fingrar...sen blir det svårt... nån som har lust att förklara!?! Är så sugen på att lösa det hela