fisting
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
Ok, äckligt. Vem stoppar upp en hel näve? Är det för dom som redan fött barn då eller? Jag hade ALDRIG fått in mer än två fingrar!
Olustig, då får du inte in en vanlig kuk heller då eller? *fundersam*
Anonym (Olustig):
HÄÄÄR!
Jag gör det och jag gör det med glädje!
Sitter här o skrattar högljutt över vilka komentarer ni har skrivit, gillar den som skrev om Svart & Vitt, håller bara med.
JAg lovade mig själv en sak i yngre ålder, att jag skulle prova allt jag ville INNAN jag skaffade barn och listan har blivit lång och mycket gillade jag och vissa saker inte.
Varför ska man INTE prova det man är nyfiken på?
Kör på och utforska kroppen.
Hejar på ALLA öppensinnade.
Är idag en lugn 3 barns mamma med ett UNDERBART sexliv.
Men vad gör man när hela handen väl är inne? Viftar man på fingrarna då, typ vinkar lite försiktigt eller?!
det är hur skönt som helst när man har en kille som kan sin sak....jag gillar ju dessutom lite smärta under sexakten så min sambo kan ju vara lite hårdare på mig
e bennet: det är som att pulla, killen "juckar" fram och tillbaka...det är gudaskönt
men ska man testa måste killen kunna sin sak, ett tips är att kolla hur dom gör på porrfilm. sen MYCKET olja (glidmedel)
första gången tog det nog 30 minuter innan jag var så uppvärmd att han fick in handen utan att det gjorde ont...
Ni som blivit fistade...har ni blivit slickade samtidigt som han fistar er?? GUUUD säger jag bara, testa det
Yes, jag har både gett och fått. Jag tyckte inte det var superskönt att få, men får väl prova igen
Hon jag gav det till, ääääääälskade det
2007 - *asg* STÖRTSKÖN! Gillar din stil
så roligt o höra på folk som har så mkt fördomar som sagt.. Man kan inte säga tt man inte gillar nått fråns man ....PROVAT.. dagen tips från mig till er är att : TESTA ni kommer älska det