• Svar på tråden fisting
  • Anonym (ssss)

Ja, alla gör ju vad de själv gillar.
    Men att jämnföra med att föda barn som försvar, nja. jag blev t.om. lite sydd när jag födde, de flesta andra också.
    Inte sådan jättebra komentar att slänga ur sig om man gillar det!

ha så skoj nu!

• 2007 10 07

härlig man du har då

Jo men du vet väl vad NORMALT är, bäst att hålla sig till att vara NORMALA

Skusan skrev 2007-05-26 21:28:38 följande:
    Man kan väl få stoppa vaf*n man vill vart man vill! Huvudsaken är väl att man gillar det man gör och ingen tar skada! Jag frågade sambon vad han tyckte, han sa typ; Inget jag hittills har gått igång på/tänt på, (antar film/tidningar etc) men vill du prova så ställer jag upp!
  • Anonym (ssss)

Sedan att säga att man "älskar svart o vit människor".
    För vadå? För att de inte gillar tanken på fits? Nä, alla får väl tycka vad de vill. Skärpning!

• Anonym

va pratar ni om`? vad är fist, vågar inte kolla upp det på google vill veta innan

• Blue Banana

Efter att ha fött ut min son vaginalt så låter fisting så sjuuuktt! Vad är grejen med att töja ut sig till max?? Jisses!
    Och ooh så skönt det måste vara,,,,,

• Stellas Mami

2007 - Nej tack! Hellre trång än vrång.

• 2007 10 07

nja jag viker in den sen ett par veckor så jag slipper trampa på den

• 2007 10 07

okundskap är rätt ord
    Stellas Mami skrev 2007-05-26 21:35:40 följande:

2007 - Nej tack! Hellre trång än vrång.
  • Anonym (Sooo nice!)

Ni som tycker att fisting är äckligt, har inte eran man/sambo/kille använt sina fingrar någon gång? Det är väl lika äckligt med tre fingrar som fem?
    Om man inte tänder på det eller om man inte vill testa är en annan grej, men äckligt hajar jag inte.

Fisting är helskönt!

• 2007 10 07

nä men vet du inte att fistning är att man köööör in heeela armen så den tittar fram i halsen
    Anonym (Sooo nice!) skrev 2007-05-26 21:40:24 följande:

Ni som tycker att fisting är äckligt, har inte eran man/sambo/kille använt sina fingrar någon gång? Det är väl lika äckligt med tre fingrar som fem?Om man inte tänder på det eller om man inte vill testa är en annan grej, men äckligt hajar jag inte. Fisting är helskönt!
Svar på tråden fisting