• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • kattengustav

Nej, det har jag inte sagt, men det är ju inte sånna som man köper i en skateboard butik om man säger så. Dom som kostar runt 900 utan truckarna.

saaandra86 skrev 2007-09-02 11:00:25 följande:
    Vadå? Är kvaliten dålig eller?
  • LillaJag79

Är det nån som vet hur det är att åka till Gekås i december? Är det jättemycket folk. Jag och sambon tänkte åka på em.

• saaandra86

Jaha, du menar så. Men jag tror inte att han bryr sig så mkt. Bara den går att åka på Han ska ju själv följa med, så han får väl kolla på dom och se vad han tycker.
    Men tack för hjälpen iaf

• flingflong
    LillaJag79 skrev 2007-09-02 14:11:22 följande:
    Är det nån som vet hur det är att åka till Gekås i december? Är det jättemycket folk. Jag och sambon tänkte åka på em.
    Om du åker i början av December så är det fullknökat. Åker du veckan innan julafton är det inte lika mycket
    Livet är för kort för att bråka
  • Wildis81

Min syrra var där dan innan julafton... hon sa att hon kunde räkna antal folk på två händer

LillaJag79 skrev 2007-09-02 14:22:31 följande:
    Tack
  • Lapskojs

Ni som har koll - när är bra dagar/tider att besöka GeKås? Jag vill dit inom den närmaste månaden men kan egentligen nästan när som helst. Tips?

• Anna2barn
    Lapskojs skrev 2007-09-02 15:12:28 följande:
    Ni som har koll - när är bra dagar/tider att besöka GeKås? Jag vill dit inom den närmaste månaden men kan egentligen nästan när som helst. Tips?
    Jag brukar åka mitt i veckan. Tisdag eller Onsdag runt den 11-13 innan barnbidrag och lön.
  • flingflong
    Lapskojs skrev 2007-09-02 15:12:28 följande:
    Just nu är det inte mycket folk där på vardagarna. Samma sak förra året den här perioden. Så åk så fort du har möjlighet helt enkelt.
    Livet är för kort för att bråka
  • Skorpan081

Jag var där igår och då fanns det inga julsaker. Det enda jag såg var några julpappersrullar, men inga etiketter eller pynt och sånt.

Annars var det gott om vinterkläder och regnkläder. Såg dock ingen Bobbycar där (men letade inte efter det heller så jag kan ha missat).

Vi brukar åka dit i septemer (andra eller tredje helgen) och då finns det alltid massor av julssker. Men första helgen var tydligen för tidigt.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3