Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Nej, det har jag inte sagt, men det är ju inte sånna som man köper i en skateboard butik om man säger så. Dom som kostar runt 900 utan truckarna.
Är det nån som vet hur det är att åka till Gekås i december? Är det jättemycket folk. Jag och sambon tänkte åka på em.
Jaha, du menar så. Men jag tror inte att han bryr sig så mkt. Bara den går att åka på
Han ska ju själv följa med, så han får väl kolla på dom och se vad han tycker.
Men tack för hjälpen iaf
Tack
Min syrra var där dan innan julafton... hon sa att hon kunde räkna antal folk på två händer ![]()
Ni som har koll - när är bra dagar/tider att besöka GeKås? Jag vill dit inom den närmaste månaden men kan egentligen nästan när som helst. Tips?
Jag var där igår och då fanns det inga julsaker. Det enda jag såg var några julpappersrullar, men inga etiketter eller pynt och sånt.
Annars var det gott om vinterkläder och regnkläder. Såg dock ingen Bobbycar där (men letade inte efter det heller så jag kan ha missat).
Vi brukar åka dit i septemer (andra eller tredje helgen) och då finns det alltid massor av julssker. Men första helgen var tydligen för tidigt.