• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • MammaMia84

Ja skidset finns, men har ingen aning om priserna. Finns till både dam, herr och barn=)

Hannajo skrev 2007-09-01 17:39:11 följande:
    Har frågat förut, men frågar igen; har någon sett skidkläder (jacka + byxor) till vuxna? Utseende, pris?
  • amg

Någon som har bilder på sina nya fynd?

♥ Alva min Alva ♥
  • glitterkorn
    amg skrev 2007-09-02 00:21:41 följande:
    Någon som har bilder på sina nya fynd?
    Har bilder på det jag köpte förra veckan om du inte sett dom ..
  • Wildis81

Maila kundtjänst och fråga hur mycket julsaker dom fått in o när dom fått in allt! www.gekas.se

Maria84 skrev 2007-09-01 14:03:14 följande:
    Usch jag har så svårt att bestämma mig för när vi ska åka...Jag vill inte vänta för länge, magen är stor redan nu och fogarna är elaka men jag vill att julsakerna ska komma in och alla vinterkläderna. Sen är det ju att pricka rätt dag då det inte är allt för mkt folk.
  • Maria84
    Wildis81 skrev 2007-09-02 09:50:46 följande:
    Maila kundtjänst och fråga hur mycket julsaker dom fått in o när dom fått in allt! www.gekas.se
     Smart! Det tänkte jag inte på
     Ska genast maila dem.
    Mamma till Liam 030605 och Grodan bf 080116
  • Wildis81

Gör det. Själv ska jag dit på fredag o hoppas oxå dom fått in en massa julsaker. Mailade o frågade för några veckor sen om dom fått in julsaker men då fick jag till svar att dom fått in en del av sortimentet, men hört i efterhand att förra året fick dom in en massa första veckan i september.... hoppas det är så nu oxå

Maria84 skrev 2007-09-02 09:56:04 följande:
     Smart! Det tänkte jag inte på  Ska genast maila dem.
  • Maria84
    Wildis81 skrev 2007-09-02 09:58:46 följande:
    Gör det. Själv ska jag dit på fredag o hoppas oxå dom fått in en massa julsaker. Mailade o frågade för några veckor sen om dom fått in julsaker men då fick jag till svar att dom fått in en del av sortimentet, men hört i efterhand att förra året fick dom in en massa första veckan i september.... hoppas det är så nu oxå
     Håller tummarna för att de har kommit in så du hittar en massa julsaker!
    Jag brukar ha så svårt att bestämma mig vad jag vill ha i julsaksväg så jag brukar fastna där ett tag
  • Wildis81

Ja... det e sååå kul med julsaker. Vi har köpt större hus nu oxå så det behövs en väldans massa ljusstakar o stjärnor

Maria84 skrev 2007-09-02 09:59:57 följande:
     Håller tummarna för att de har kommit in så du hittar en massa julsaker! Jag brukar ha så svårt att bestämma mig vad jag vill ha i julsaksväg så jag brukar fastna där ett tag
  • Maria84
    Wildis81 skrev 2007-09-02 10:01:32 följande:
    Ja... det e sååå kul med julsaker. Vi har köpt större hus nu oxå så det behövs en väldans massa ljusstakar o stjärnor
     Ja vi flyttade ju till ett större hus för 2 år sen, behöver inte säga kanske att det blev en massa extra julsaker inhandlade Men känner att jag måste fylla på i år ändå
  • saaandra86

Vadå? Är kvaliten dålig eller?

kattengustav skrev 2007-09-01 12:38:21 följande:
    99 kr gav jag i våras för skatebord, men är det en som åker mycket så vill han nog inte ha en därifrån.
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3