• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Wildis81

Vad konstigt, var nån som skrev tidigare som var där förra veckan att det kommit in julsaker. Även kundtjänst skrev att dom fått in en del av sortimentet. Får hoppas det kommer in mer till veckan då när jag ska dit på fredag

Skorpan081 skrev 2007-09-02 15:39:16 följande:
    Jag var där igår och då fanns det inga julsaker. Det enda jag såg var några julpappersrullar, men inga etiketter eller pynt och sånt.Annars var det gott om vinterkläder och regnkläder. Såg dock ingen Bobbycar där (men letade inte efter det heller så jag kan ha missat).Vi brukar åka dit i septemer (andra eller tredje helgen) och då finns det alltid massor av julssker. Men första helgen var tydligen för tidigt.
  • Beach

Svägerskan & svärmor var där igår.
    De hade sett nå "moderna" konstiga avlånga tomtar. Tydligen inget som föll dem i smaken.
    Men de plockar väl fram lite i taget kanske.

BF 10 september
  • MammaMia84

Jag tycker dom nya tomtarna är hur häftiga som helst=) Svarta kläder ist för röda och avlånga=) Man måste nog se dom för att fatta. Finns i olika storlekar=)

• Ekorrfamiljen
    08PåVäg skrev 2007-09-02 16:32:17 följande:
    Jag tycker dom nya tomtarna är hur häftiga som helst=) Svarta kläder ist för röda och avlånga=) Man måste nog se dom för att fatta. Finns i olika storlekar=)
    Jag gillar också de tomtarna!
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • Beach

Jag kan nog tänka mig att de är rätt coola.
    Ska nog ta mig en kik där sen när de fått in allt.

BF 10 september
  • saaandra86

Har dom mattor där? Typ vardagsrumsmattor? Pris? Storlek?

• saaandra86

Kom på en sak till...kuddar till sängen? Inte prynadskuddar utan såna man sover på.

• Beach
    saaandra86 skrev 2007-09-02 17:06:12 följande:
    Kom på en sak till...kuddar till sängen? Inte prynadskuddar utan såna man sover på.
     Om du menar till oss vuxna. Så har jag köpt en underbart skön fjäderkudde för 34 kr.
     Sover som en prinsessa på den.
    Den är blå & ligger i de stora korgarna. *ler*
    BF 10 september
  • saaandra86

Oj, det var väldigt billigt. Stora korgarna?

Beach skrev 2007-09-02 17:43:55 följande:
     Om du menar till oss vuxna. Så har jag köpt en underbart skön fjäderkudde för 34 kr.  Sover som en prinsessa på den.Den är blå & ligger i de stora korgarna. *ler*
  • Hannajo

Någon som var där i lördags? Mycket folk? Kö?

Hur länge har de öppet på lördagar?

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3