• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • flingflong
    Hannajo skrev 2007-09-02 17:53:10 följande:
    Någon som var där i lördags? Mycket folk? Kö?Hur länge har de öppet på lördagar?
    www.gekas.se
    Livet är för kort för att bråka
  • Skorpan081
    Hannajo skrev 2007-09-02 17:53:10 följande:
    Någon som var där i lördags? Mycket folk? Kö?Hur länge har de öppet på lördagar?
    Jag var där i lördags, kom dit ca 7.30 och då var det ingen som helst kö in. Det var rätt mycket folk inne, men inte så man fick panik. Ingen kö i kassan, de har hur många kassor som helst.
    Tror att de stängde 16 eller 17, men det står ju hemsidan.
  • Kina79

Är det nån som vet nåt om resevagnen man kan köpa där? E den bra? Vad kostar den?
    En kompis till mig ska iväg på semester, 1 vecka, ville hitta en billig vagn. kan den vara nåt tror ni?

• saaandra86

Har dom mattor där? Typ vardagsrumsmattor? Pris? Storlek?

• MammaMia84

Mattor finns, men inte så många. Tror dom flesta är sånna där avlånga. Ganska billiga. Kanske runt en hundring eller mindre. Minns aldrig priser trots att jag blippar hur många som helst varje dag i kassan. Hehe.

• saaandra86

Ok, inga vardagsrumsmattor då? Typ nästan fyrkanktiga eller vad man ska kalla dom?
    Förstår om du inte minns priser. Det skulle jag inte heller göra Tänker väl inte så mycket på vad saker och ting kostar antar jag.

08PåVäg skrev 2007-09-02 23:08:40 följande:
    Mattor finns, men inte så många. Tror dom flesta är sånna där avlånga. Ganska billiga. Kanske runt en hundring eller mindre. Minns aldrig priser trots att jag blippar hur många som helst varje dag i kassan. Hehe.
  • Lindisgbg

Vi ska åka till Ullared lördagen den 29 september, inte så bra att åka en lördag efter löning men men....Är det bäst att vara där när de öppnar kl 7 eller senare på dagen? Åker från Göteborg så det tar bara en dryg timma dit.

Stolt mamma till Casper
  • Beach
    saaandra86 skrev 2007-09-02 17:50:31 följande:
    Oj, det var väldigt billigt. Stora korgarna?
     Ja om du går dit täcken & kuddar finns. Så står det stora korgar bredvid. DÄR ligger den blå kudden som jag har.
    Är jättenöjd med den.
    Det står "Hög fjäderkudde, 34 kr"  nåt sånt...
    BF 10 september
  • MammaMia84

Nä jag har inte sett några fyrkantiga mattor. Jag tror att vi hade några för några månader sedan, men nu tror jag inte det finns längre. Och nä det där med priser sätter sig inte då sortimentet ändras för varje dag som går. En del kan man. Har till exempel fått in i skallen att pressad citron kostar 3.45. Hehe.

saaandra86 skrev 2007-09-02 23:32:55 följande:
    Ok, inga vardagsrumsmattor då? Typ nästan fyrkanktiga eller vad man ska kalla dom? Förstår om du inte minns priser. Det skulle jag inte heller göra Tänker väl inte så mycket på vad saker och ting kostar antar jag.
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3