Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Är det nån som vet nåt om resevagnen man kan köpa där? E den bra? Vad kostar den?
En kompis till mig ska iväg på semester, 1 vecka, ville hitta en billig vagn. kan den vara nåt tror ni?
Hur ofta får de in nya scrapsaker?
Har dom mattor där? Typ vardagsrumsmattor? Pris? Storlek?
Mattor finns, men inte så många. Tror dom flesta är sånna där avlånga. Ganska billiga. Kanske runt en hundring eller mindre. Minns aldrig priser trots att jag blippar hur många som helst varje dag i kassan. Hehe.
Ok, inga vardagsrumsmattor då? Typ nästan fyrkanktiga eller vad man ska kalla dom?
Förstår om du inte minns priser. Det skulle jag inte heller göra
Tänker väl inte så mycket på vad saker och ting kostar antar jag.
Vi ska åka till Ullared lördagen den 29 september, inte så bra att åka en lördag efter löning men men....Är det bäst att vara där när de öppnar kl 7 eller senare på dagen? Åker från Göteborg så det tar bara en dryg timma dit.
Nä jag har inte sett några fyrkantiga mattor. Jag tror att vi hade några för några månader sedan, men nu tror jag inte det finns längre. Och nä det där med priser sätter sig inte då sortimentet ändras för varje dag som går. En del kan man. Har till exempel fått in i skallen att pressad citron kostar 3.45. Hehe.