• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Kajsan

Oj, nu tror jag Patrik har för höga tankar om oss besökare.
    På anmälningslistan finns nu alternativen som vanligt samt om det ska vara varning eller tillsägelse, det måste väl vara upp till moderatorerna att besluta om det, svårt för oss att komma med förslag där...
    Eller har han gjort fel kan man tro?

• Isolde

Jag strejkar inte men gör inget heller. *förvirrar med flit*

Kajsan: Ja, det var väldans avancerat! Det kanske inte är klart än? Men i vilket fall behöver den som anmäler inte bry sig om det. Moderatorn kan ju för övrigt byta kategori om någon annan passar bättre.

• ming

Tekniskt sett borde ni ju inte svara härinne om ni ska strejka!

• CB72

ming-jag *LER*..vart får du allt ifrån??hihihi...

• ming

CB-> Vet inte! Men det är ju sant juh!

• Sarasnaran

Jasså vi strejkar??

*fnissar*

Va kul!
    Eller nåt..

*kliar mig i skallen*

*garvar igen*

• ming

Jag har en fråga till (om ni moderatorer nu vet det)!
    Hur många medlemmar finns det totalt på FL?

• My 2

ming: en miljards miljoners femhundratusenförtiofem och en halv *kastar lite kottar och undrar var giz är när man behöver henne*

/my

• Lady Namárië

Ming--> saxar från framsidan:

"Registrera dig här!
    Det är barnsligt enkelt och du är inte ensam, här finns över 25 000 vänner att knyta bekantskap med."

*puh* Vilken tur att bara 935 är inloggade! Jag har verkligen inte tid att skriva i fler gästböcker än så ikväll...

Svar på tråden Moderatortråden