• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Isolde

Aha! Jag tog några som stuckit mig i ögonen länge, men som jag inte haft tid att kolla närmare på förut. Och en av dem var din!

• ming

En miljarders miljoners!! Oj Muminmy, det var många!

Jag tror jag får lita mer på Lady Namaries information!

• Roisin Dubh

Oj, du är modig di Isolde! Jag tog en snabb titt på rapporterna men smög ut igen efter att ha räknat dem. 355 rapporter fördelade på 98 inlägg.

Det samlas på hög.

• ming

Hmmmm.....
    Jag misstänker strejkbrott!

• CB72

ming-haha,,vad gör du här??.. Du är rolig du..Jag skrattar så jag gråter...

• ming

CB-> Det var två anonyma inlägg som inte fick vara anonyma i en tråd, och nu är de borta! Mycket skumt!

• Glass

Jag skulle tycka att det vore himla bra om det tydligt stod någonstans i reglerna vad som är en tillsägelse och vad som är varning samt hur åtgärden blir. Likadant med anonymiteten och sånt.
    Då kan ni bara hänvisa till dem när det blir rörigt och själv så kan man få en aning om hur det funkar.

Jaja, jag vet. Jag borde maila detta till Patrik, men jag orkar inte, så jag hoppas att någon snappar upp den här idéen och gör det istället

• Bebis

Skrev inte Patrik nåt omd et förrut i strejk tråden??

• Du är för liten

Jag mailade patrik idag angående min anonymitet o fick svaret att jag blivit fråntagen den två gånger, därav 4 veckor.
    Kan en moderator missa att meddela mig om detta?
    Jag har nämligen inte fått mer än en (med dubletter men det sa han inget om så jag antar det inte spelar roll) tillsägelse om att jag gjort fel med anonymiteten så det blev snurrigt...

Går det att ta bort den från mig samtidigt som man kan glömma att jag får ett automatiskt meddelande? Alltså, jag är trött men ni förstår... åtgärd utan info.

Svar på tråden Moderatortråden