• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Mor64

Förlåt, förlåt, förlåt, de som känner mig vet att jag aldrig skulle skriva ett sånt inlägg, det var superironiskt och jag hade nog aldrig trott att det skulle gå att missuppfatta, bara en trött medlem - jag - som är på plojhumör!

*traskar iväg till ordspel.se och håller snattran resten av kvällen*

• Du är för liten

suck, jag fattade ingenting

• Mor64

Roisin, jag lovar att aldrig göra om det *skäms lite men håller på att skratta ihjäl mig*

• Bebis

*kliar sig i huvudet o äter en banan*

hehe mor64 jag kände mig träffad av ditt inlägg

• Roisin Dubh

Hon vände ju på anonymitetsgrejen!

Man blir visst av med medlemskapet om man råkar skriva utan anonymitet!

Mor64, du får inte dikta upp egna regler på det viset!

• Mor64

Bebis, nämen usch, det var verkligen inte meningen ju! Jag SKA gå min väg för ikväll och fortsätta vara superseriös i morgon, jag lovar!

• Bebis

Mhhh hade det funnits nån punkt i det där inlägget kanske jag förstått det

• Bebis

Ingen fara jag hade en diskussion om exakt det igår o idag bara så jag trodde du pratade om mig

• Snurp

hur vet man att man fått en varning?

Fick så många röda medelanden häromdagen att jag börjar undra om jag också har en varning liggande någonstans och pyser.

H J Ä L P har just sett årets första mygga !!!!
    Inte konstigt att det kliade så på benet.... *grrr*

Svar på tråden Moderatortråden