• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Mor64

Alltså, eftersom det här inte är en moderatortråd längre eftersom det inte finns några moderatorer längre eftersom de strejkar, så tänkte jag höra om det finns några moderater här som kan svara mig för jag har en fråga och det är så va att jag har fått mitt medlemskap avstängt eftersom jag valde att inte vara anonym i en diskussion där man inte fick vara sig själv, och då undrar jag var trollet giz är någonstans men man kanske inte får prata om enskilda medlemmar för då blir ju alltid någon medlem sur för så är det ju jämt för man får ju aldrig säga något på det här forumet för väggarna är så låga i taket och det är skitjobbigt va för att jag tycker att det räcker med personliga påhopp nu som det redan är och det var min fråga.

• Du är för liten

Mor64
    Giz har fel på sin internetuppkoppling enligt en annan tråd där hennes vänner svarat, så det är inget annat än att hon inte har någon uppkoppling

• Bebis

Giz har fel på internet om det var det du ville veta.
    Positiva saker får man säga om andra medlemmar men inte negativa.

• Mor64

Du är för liten - *asg* - men tack iallafall! Det är tom jag som startat den tråden!!!!

• Bebis

Men men var det inte det du ville veta?? *förvirrad*

• Bebis

Hmmmm syftar du på min diskussion i CBs tråd när du säger att man inte får diskutera enskilda medlemmar?

Jag menade inget illa med det så du vet *skäms* jag kom lite på vilovägar där ett tag...

• Du är för liten

då förstår jag inte alls vad din fråga var?

• Du är för liten

var din fråga om man får prata om enskilda medlemmar? Det får man inte om det är negativt i sådana fall.. annars fattar jag inte alls vad frågan var...

• Roisin Dubh

Mor64 Om jag inte kände till dig bättre skulle jag kunna tagit ditt inlägg som allvar!

Svar på tråden Moderatortråden