• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Betty Boop

Mamma Ia och ming
    Jo, visst är det den! Tack! Den hade försvunnit från mina favoriter. Jag har sökt och sökt men inte hittat den! Skumt!

• Bebis

TS i sena abort tråden är ju konstaterat inget troll så då kanske den får vara kvar?

• ming

Bebis-> Fast jag trodde att trådar som ger upphov till påhopp etc _ska_ tas bort.

• Bebis

kanske det... fast det e ju mest ts o hennes närmaste som hoppar på varandra..

• Roisin Dubh

Patriks vägar äro outgrundliga

Nej men skämt åsido, han har väl helt enkelt inte haft tid över. Det kan nog vara mycket med det tekniska och annat mer primärt på sajten. Han har nog mycket att göra precis som vi moderatorer. Just nu består rapportlistan av ett 40-tal rapporter. *tar ett djupt andetag*

På samma gång kräver en del att vi ska hinna diskutera lagar och regler som inte hör hemma här och sedan får man vara glad om man hinner ta en kopp te och njuta av att bara vara vanlig medlem en stund också.

• Bebis

Ojoj 40stycken o ändå brukar de inlägg jag rapporterar bli fixade på en gång... Va ni e duktiga!

• Zmoothie

Skulle gärna vara med och avlasta om jag kunde, Roisin! *bjuder på valfria varma drycker sålänge*

• Roisin Dubh

Z, det där hade du nog ätit upp om du fått testa en av de jobbigare dagarna.

Tackar för teet i alla fall!

*Hanna på sitt mesta tycka-synd-om-mig-humör*

• BEAZ

*~* Styrkekramar till alla moderatorer *~*

• ming

Jag undrar om Patrik har detta som hobbyverksamhet, eller är detta ett heltidsjobb som han lever på, så att säga?
    Tänkte att ni moderatorer måste ju veta!

Svar på tråden Moderatortråden