• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • ming

Patrik-> Jag undrar när överklagan kommer att behandlas?
    Jag överklagade ju med det nya formuläret för några dagar sedan, men har fortfarande inte hört något.

• My 2

Bebis: gissar att det ligger en bit ner på listan, i alla fall efter plustjänsterna.

Ming: Räkna med minst en vecka.

/my

• Bebis

Men så fånigt... Det borde ju prioriteras att sajten som finns fungerar som den ska innan man ger sig på nytt *surar*

;-D

• ming

Bebis-> Det har jag också stört mig över hur länge som helst!

• My 2

Bebis: Nja, fånigt vet jag inte. Patrik prioriterar just nu det som kan ge honom lite "klirr i kassan", för det är det han behöver för att ha "råd" att fixa allt det andra... Så inte fånigt, möjligtvis liiiite ego

• Bebis

Jo fånigt Det har påpekats sen dag ett o jag betvivlar att det e nåt som det tar långt tid o fixa till.. o dessutom skulle man ju utnyttja samma område som innan så det skulle ju inte bli nån skillnad.. utom att det blir rätt då

• johanstrom

Tjena!
    Så har man då legat på BB i ett par veckor och gosat med sin lilla nyfödda bebis, och när man åter är tillbaks här på FL verkar en del hänt bakom kulisserna...

Varför så få moderatorer kvar, trodde FL var ute efter att utöka det antalet, eller?

• Bebis

Det blev kaos här för nån vecka sen o någar moderatorer blev avstängda tills vidare.

Svar på tråden Moderatortråden