• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Vårblomster

Ok, jag vet att ni inte kan svara på tekniska frågor, men ni kanske har en aning om varför det inte går att starta nya trådar?
    Om ni inte vet, no harm done.

• My 2

Inte en aning! Patrik är inte online heller. Vi får hoppas han upptäcker det snart och gör någonting åt det!
    /my

• Vårblomster

Okidoki. Tack ändå.

• Isolde

Detta är ett testinlägg som jag använder för att kolla rapportlistan.

• Isolde

Alla moderatorer! Kolla genast i det nya moderatorforumet angående rapportlistan!

• MosterMaggi

ledsen alla men jag orkar inte läsa alla de tidigare 88 sidorna i den här tråden...

Jag undrar hur mycket det får spekuleras i en tråd? Tänker på den anonyma trådstartaren som skrev om sin försvunna man. Den tråden är helt kriminaldetektivsinsnöad nu, med spekulationer om grova brott.

Vi är några som bett medlemmarna sluta spekulera i tråden, men jag är intresserad av principfrågan i ett så stort forum som detta.

Är av flera skäl intresserad av vad moderatorerna anser om saken? Och vad anser redaktionen? Och hur går man tillväga som "enskild medlem"? Anmäler man inlägg ett och ett?

• Ankissen

Provar och frågar här varför det är stjärnor framför vissa inlägg i forumen?? Är himla nyfiken!

• Tin o Trolls mamma

Kan man fråga här varför det är asterisker framför några av trådarna i forumen kanske? *nyfiken liten Ekorren*

• Bebis

Det e väl de gamla trådarna som fått sina rubriker utbytta som har asterisker?

• Isolde

MosterMaggi,

Man anmäler tråden – vilket är gjort i det fall som du refererar till. Om det inte händer något direkt beror det på att moderatorerna ansett det vara en principfråga som vi inte vill besluta över, utan vi har hänvisat ärendet till redaktionen. Vi har bett om, och Patrik nappat på idén, en "knapp" som gör att vi kan skicka sådana ärenden till redaktionen pronto.

Jag misstänker att han har alldeles för mycket att göra just för ögonblicket för att ta hand om något annat än en galopperande server.

Svar på tråden Moderatortråden