• Ulrisa

Islandshäst tråden!

En tråd för oss Islandshäst älskare! spelar ingen roll om du har en egen eller rider någon annans eller bara gillar dom! prata på!

Jag har en Islands vallack född -88 (gammal kille nu) men lika pigg och busig som vanligt

Han lider av kronisk hosta och går ute hela året och äter endast hösilage.. han rids lungt och så länge man gör det så märker man inte av sjukdomen!

Hans namn är Lysingur och finns i mitt galleri!

Ulrika & Lysingur

• Svar på tråden Islandshäst tråden!
  • JonnaS

Libellula: Vad fina dom är! Och Oskasteinn är väl en klass för sig! Både färg och exteriör! Wow!

• Libellula

Jaa!!!! Tror Åsa blev lite glad när jag kom för hon sa att det är sällan folk vill se honom! Kanske folk hellre vill se Frami som Charlotta rider?  I alla fall så är det helkul att åka på tävlingar och se alla hästar och folk!

• Ulrisa

guud va fin han e alltså!! helt otrolig!

det e inte Hinni som ridit Lusse.. jag kom på vad frun hette.. hon hette Kia nånting.. komme rinte på efternamnet! åh det stööör mig! hon red oxå och va väldigt duktig!

• JonnaS

Visst är det kul! SM nästa vecka och jag kan inte åka för första året på evigheter! Det är ju annars skitkul! Fina hästar, trevligt folk och fest!

• Libellula

SM går i Norrköping eller? Jag tar mej inte heller iväg men det hade varit roligt!!! Gunilla som äger hästarna i mitt galleri ska iväg på VM i Holland!!! Jag får inte följa med för jag måste hålla ställningarna på gården då....

• Ulrisa

Åh.. vill väldigt gärna dit... men det är väldigt långt från mig.. tyvärr..

• JonnaS

Japp Norrköping!

VM gick ju i Norrköping 05. Helt underbart! Får man chansen att åka på ett VM ska man ta den!

• enyasmatte
    JonnaS skrev 2007-06-27 22:11:49 följande:
    Japp Norrköping! VM gick ju i Norrköping 05. Helt underbart! Får man chansen att åka på ett VM ska man ta den!
    *nickar* det var en härlig upplevelse
    *vad gjorde livet innan Wille?* www.willessida.se
  • enyasmatte
    Libellula skrev 2007-06-27 22:02:54 följande:
    SM går i Norrköping eller? Jag tar mej inte heller iväg men det hade varit roligt!!! Gunilla som äger hästarna i mitt galleri ska iväg på VM i Holland!!! Jag får inte följa med för jag måste hålla ställningarna på gården då....
    Vad heter Gunilla i efternamn?
    *vad gjorde livet innan Wille?* www.willessida.se
Svar på tråden Islandshäst tråden!