MissHellen skrev 2007-07-02 15:51:28 följande:
Måste bara börja med o säga att de är klart att du ska vara kvar Du längtar ju lika mycket för de. O dessutom är de ju inte bara barn prat, utan massa annat "strunt" oxå O nu är ju jag TS så jag "lovar" dej Haha, Skämta bara! Men klart att du ska vara kvar..Jag förstår de, när man har varit tillsammans länge blir man ett med den personen. Jag vet inte vad/vem jag skulle bli utan min sambo om de skulle ta slut nu(?) Man växer ju samman.. Klart att de är jobbigt, de måste de få vara ett tag. Även om de kanske "var lika bra"! Men som du skrev, tur att de kom nu o inte om ett par år när barn o annat är med i bilden..Jag vet själv inte änns som vi ska försöka nåe mer eller inte, jag ska ta o prata med min sambo i dag. Jag har sökt utbilding o kommer jag in börjar jag i september o hålle rpå i 40 vecker, kanske inte så bra o bli med barn nu i så fall? O min sambo blir klar med sin utbilding i September o då är de bara jobb som kommer o gälla för han.. Men som vi sa i går, blir man nånsin redo för o skaffa barn? Jag tror man växer in i de med tiden när barnet är "till".. Så vi får väl se Men jag längtar så att jag håller på o döö, har gjort de ett par år nu! Men vi får se vad livet vill med mej Som jag sa innan så tror jag att allt har en meing..Oj så långt de blev Hua!
Håller värkligen med Marry om att du är vis! Jag har fått tillåtelse av TS att vara kvar YAAAAY! Jag tycket att ni ska fortsätta planera bebis om det är det ni vill. Utbildningen kan du alltid fortsätta med senare. Kanske kan du plugga på distans för då får du ju studielån medan du är hemma med bebisen och kan tex ta ut mammaledigheten under ett par sommrar så du får vara hemma med den lill* hela tiden. Har en kompis som kommer göra nått i den stilen.
Marylicious skrev 2007-07-02 15:55:02 följande:
Lovelyy - klart vi vill ha dig kvar här MissH va klok du är du får säga va ni kommer fram till..jag e nyfiken å vill veta hahavet inte hur vi kommer göra men blir inga p-medel här inte..inte om vi ska börja på allvar i blrjan på nästa år (om de nu inte är nåt) men han ändrar sig hela tiden otroligt jobbit då kroppen skriker efter en liten som ska växa där inne
Puss på dig gumman!