-
tackskrattigtjej skrev 2007-09-01 12:45:19 följande:Lovelyy lycklig!grattis gumms ja sa ju det
-
Tack!Marylicious skrev 2007-09-01 16:35:40 följande:Lovleyy - grattis
-
Marylicious skrev 2007-09-01 17:49:59 följande:Vi är helt överlyckliga! Det ligger en bebis i min mage! Vi ska bli föräldrar!!!! -
TackAngelicaJ skrev 2007-09-01 20:59:16 följande:Hehe, gumman så glad gör din skulle. Förstår din känsla. Vet hur mkt du längtat och nu är det verkligt.. Ses imorrn.
Men jag har ju inte köpt nått till dig än... Är det lugnt om det kommer i efterskott? Tror inte jag hinner ner på stan imorgon...
-
Tack så mycket! Vad dött det har blivit i tråden. Var har alla tagit vägen?Butikslager skrev 2007-09-03 18:13:31 följande:grattis lovely! :d -
Jag sa att jag skulle sova för en timme sen men jag kommer ju aldrig till sängen... Har uppdaterat min blogg om ni vill läsa!
-
Tack så mycket!Niccisen skrev 2007-09-04 09:26:46 följande:Jag är här ibland. Har dock tappat lusten för FL lite, men tittar alltid in och ser vad ni skriver även om ja inte är jätteaktiv själv...Grattis, Lovely!
Du får kika in lite oftare!
-
Barnkär: Japp jag har plussat. Är gravid i V.6 (5+0) BF 6 Maj Jag sa ju att du inte skulle köpa lägenheten och att dom försökte lura er. Gu vilken tur ni hade att ni kom på det innan han hann lura er... Hur kom ni på det?
-
Kikar in! Hur är det med alla idag?
-
Uch vad mitt illamående har varit jobbigt idag! Vaknade i morse och mådde jätte illa, sprang in på toan och då lugnade det ner sig, slapp spy, gick tillbaka till sängen och lägger mig, börjar må super illa igen sätter mig upp och det lugnar sig... Kunde helt enkelt inte ligga ner. Nu sitter jag framför datorn och mår lite småilla...
-
jag kan säga! Ni kan ju alltid längta till ni är gravida men illamåendet är inget att längta efter, inte heller alla andra saker man mår dåligt över och oron... nej tack men jag älskar att vara gravid!
Det är det bästa jag någonsin gjort
-
Jag skriver till dig på msn ikväll ska till jobbet nu, önskar jag kunde stötta dig just nu! är väl hemma runt 10 tiden om du är inne då... håller mig uppdaterad om vad ni skriver här idag! *krama om*Marylicious skrev 2007-09-13 11:38:04 följande:Tjejer..jag ska lämna min sambo..jag orkar inte mer -
usch det är aldrig lätt att lämna någon men ibland är det nödvändigt! Vet inte om jag är hemma imorgon men om jag är kan vi skriva!Marylicious skrev 2007-09-13 12:05:20 följande:Lovelyy - tror inte jag är inne vid 10 tiden då sambon är hemma så kan inte prata om detta..men jag kommer vara inne imon eftermiddag(kväll då är jag hemma hos päronen i småland och kan äntligen slappna av och få vara mig själv..guu va jag längtar.. -
Jag kikar in här ibland men det blir inte så att jag skriver så mycket. Hänger inte riktigt med. Jag mår iaf helt okej. Morgonillamående idag... Fram till vecka 8 har det varit dagligen och hela dagarna men det är andra gången denna vecka jag mår illa så jag hoppas att det håller på lägga sig. Jag är i V.9 nu. Har haft blödningar i tre veckors tid så jag va på vul i måndags och då såg vi ett litet hjärta som slog. Dock var bm jätte otrevlig. BLÄ.
Min ordinarie BM är jätte snäll... Min syster hade henne med när hon väntade lille Elian och hon tycker också att den BM är bra och hon som gjorde vulet på mig är värdelös. Hon kan lixom det hon gör och är duktig men hon har ingen service i sig så hon bryr sig inte alls om patienten. Jag fick inte se vulet förän hon och Anton hade kollat i Ca 10 minuter...
På inskrivningen (för en vecka sen idag) Fick jag ta lite prover och svara på frågor... Nu längtar jag mest till v.12-13 någon gång (26/10) för då ska vi göra ett till UL