Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

va skoj Ankan! Du sa inte till mig att ni träffat lucas... kul att allt gick bra

jag kommer inte få träffa min Anton nått denna vecka.. han kommer hem på fredag och vi ska ha äl snart... i veckan nån gång... hoppas jag får den idag eller nått så simmarna kan ta sig...

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-13 13:10:26 följande:
    Hehe har för mig att jag sagt att han skulle komma, men men :P Jo det var kul att det gick så bra =)
    fan va härligt
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-14 09:12:03 följande:
    Gomorron tjejer Händer i dag då?
    Godmorgon godmorgon! Jag sitter och väntar på att min syster ska komma över ett tag... eller väntar och väntar... jag ska städa lite innan tänkte jag... sen ska jag tvätta och sen träffa en kompis... vad ska du göra idag då?
  • TheLove

va skönt det låter... jag ska beställa en bok som jag är lite sugen på att läsa; 'Lilith - Adams första hustru' Tror den kan vara jätte bra..

Vad ska du läsa för bok då?

• TheLove

Linköping...

Boken handlar om Adams första fru... Som han hade innan Eva... Jag är inte troende eller nått men tycker det verkar intressant!

• TheLove
    ASHE skrev 2007-08-15 11:18:24 följande:
    Jag vill också vara med... Får man det även om ens partner inte är med på noterna?
    klart du får vara med även om inte killen är med på noterna. Mitt ex va inte med på noterna men jag bodde i den här tråden, nu har jag en kille som längtar nästan mer än mig
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-15 12:16:13 följande:
    ja, Hur går de för er nu då?
    Jag känner ju inte av min ÄL men jag borde ha den nu i dagarna och Anton är i Kvarn och gör lumpen. Han kan inte komma hem alls för han håller på hela kvällarna denna vecka Så jag hoppas på att min äl blir den och jag får den på fredag/lördag någon gång för bebis ska det bli. Nu söker jag också jobb som en galning, kom ju på att vi måste klara ekonomin om det ska bli bebis. Anton får ju inte ut så mycket när han gör lumpen och Jag behöver ju i så fall mer än lägsta FP...

Men verkstan är i full gång
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-15 12:46:34 följande:
    Härligt Hoppas att ÄL väntar ett tag så tills han kommer hem i alla fall Ja, För oss går de väl sådär. Min mens vill inte komma, är på 33 dagen i dag.. Så när den har kommit ska vi ge oss in på vårt tredje försök (för tredje gången haha, vi har ju inte kunnat haft sex för jag har varit borta när han har varit hemma o tvärtom ) Nu vart de krongligt, men hoppas att du fattar Men jag känner mej jätte peppad just nu, de känns som att de kommer o gå bra. O min sambo sa härrondan när vi var ute o åkte att han jätte gärna ville ha en sommar bäbis eller i alla fell en tidig sommar bäbis, så jag slapp gå hela sommaren med tjockmagen haha, Han är så go!
    Tråkigt att mensen är sen Håller tummarna för att det tar sig på ert tredje försök, och jo jag fattar vad du menar

Så himla gulligt sagt
Svar på tråden Unga som längtar efter barn