Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

Jag är nyvaken... Sitter hemma hos några kompisar som alla är på jobbet. Så skönt att få sova ut ordentligt! ska nog laga iordning lite mat om inte allt för många timmar så pojkarna har nått att äta på när dom kommer hem. Men först måste jag springa ner till affären. Tror det får bli pasta gratäng idag. Mums filibabba!

• TheLove

Nu är jag hemma igen! Känns lite tråkigt. Va mycket roligare att sitta hemma hos kompisarna och se på TV och mysa i soffan

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-07-03 23:11:31 följande:
    Nej, tjejer. Nu ska jag kika på film o sedan blir de natti natti för min del, är ganska trött Hoppas på lika fint väder i morron som de var i dag, o jag älskar de!Go natt o sussa sött!
    Sov gott
  • TheLove
    Dredde skrev 2007-07-04 00:02:12 följande:
    Wohooo, nu är det den 4:e och min födelsedag. Grattis på mig!
    Grattis! Har bara småläst lite, fyller du 19 nu? eller är jag helt ute och cyklar?
  • TheLove
    Dredde skrev 2007-07-04 00:08:38 följande:
    Lovelyy >> Tack! Nepp, 17 fyller jag.
    oj, då var jag helt ute och cyklade! när jag var sjutton fick jag åldersnojja och vägrade fylla 18. Tyckte det lät så gammalt med 18 haha. Nu börjar jag komma ur den nojjan men känner mig lite gammal ändå... Dock känner jag mig inte lika gammal nu när jag är singel som jag gjorde när jag var fast i ett förhållande...
  • TheLove
    Butikslager skrev 2007-07-04 11:50:00 följande:
    Hejsan tjejer! Får man joina här? Jag är tjugo år, och vill ha barn.. Har nyss kommit ur ett förhållande och klivit rakt in i ett nytt gammalt förhållande. Med min förra kille som jag tidigare varit ihop med i tre år.. Vi tänker inte skaffa barn nu, men vi använder inget skydd bortsett från avbrutet samlag. Haha, eller som jag sa till en vän i veckan: "Vi kör med oavbrutet samlag!". Hursomhelst hade det vart trevligt att joina tråden om det går för sig?kram på er
    *krama om* Välkommen in! Det här måste vara FL:s bästa tråd! hur länge har du och nygammla killen varit tillsammans nu då?
  • TheLove
    Butikslager skrev 2007-07-04 12:26:16 följande:
    Vi har väl varit tillsammans i en månad ungefär.. Och det känns jättebra! Vi känner varandra så jävla bra redan och vet vad vi vill och inte vill.. Vart tillsammans när jag var 14 och gjorde slut när året jag fyllde 18. Jag behövde väl leka av mig..Har ångrat mig sen jag gjorde slut med honom, men nu har jag fått en ny chans och jag tackar gudarna! Det här är mannen i mitt liv! :D
    Vad härligt för dig! Tur att du fick honom tillbaka!
  • TheLove

Jag hade en killkompis sovande hos mig inatt. i morse hade jag mensvärk och han var så himla gullig! Frågade om han skulle bädda ner mig/hämta värktabletter/göra lite te och massa andra saker... så himla gullig.

Har aldrig blivit ompysslad så men jag sa att det inte behödes, hade ju inte alls ont gämfört med va jag brukar så jag tyckte det bara skulle va konstigt om han pyssla  om mig så Men gu' va gullig han var!

• TheLove
    Laban88 skrev 2007-07-05 18:24:41 följande:
    Kunde inte hålla mig ifrån att testa.. så jag testade för 1 timme sen med cb digital.. och det blev ett PLUS!! kan ni fatta det ett PLUS!? skakade i hela kroppen och pulsen kom upp i 120 på en sekund men nu har jag lugnat ner mig lite så nu kallsvettas jag bara och pulsen går fortfarande lite för fort
    Grattis grattis! Hur känns det?!
  • TheLove

Men det känns väl bra iaf? eller var det inte planerat?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn