Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

Usch jag mår jätte illa

Hur är det igentligen med äl? Har läst nått om att man känner av det ett par dagar innan man har äl? Jag har aldrig känt av min äl men just nu mår jag jätte illa, är yr och så... ingen moll-värk dock... kan det vara äl? Har man äl den dagen man har äl-flytningar eller är det ett par dagar efter det med?

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-15 17:45:30 följande:
    Jag vet faktist inte..Men jag mår inte illa eller nått sånt, men har enormt mycket flytingar då. Men om man har ÄL JUST då, de vet jag inte
    okej, jag har inte några äl flytningar just nu iaf...  hade dock lite ont i magen förut
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-15 22:20:14 följande:
    På tal om ÄL stickor så har jag hittat några av de jag har lynn, men just nu ör jag i stockholm. Hittade dom när jag packade. Så när jag kommer hem har jag äl stickor och mickro till dig =)
    Nej men vad bra Då får vi ta det när du kommit hem. Säkert att du inte vill ha nått för det? hur mår familjen? och du? Kram
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-16 15:25:49 följande:
    nej asså det e lugnt :P Jodå men familjen e de väl sådär, vill nog inte ta det här men vi kan ju träffas nån dag sen när jag kommer hem å snacka lite skit. Kommer hem på lördag men vi kanske kan ses något i veckan?
    jag är ledig hela veckan... helgen har jag fullbokad dock...
    Marylicious skrev 2007-08-16 15:48:14 följande:
    hellu
    heej
  • TheLove

jag tror jag måste gå upp lite för att kunna bli gravid. Man ska ha 25% fett och jag tror jag har lägre då jag är 171 o väger 53... undervikt alltså

• TheLove
    Barnakär skrev 2007-08-17 12:57:11 följande:
    Oj, jag är 178 cm och väger 65.. Du får mig att känna mig tjock!
    `jag kan säga att det inte alltid är lätt att vara extremt smal. Har fått extremt mycket kritik för det. Jag vägde 40 och va 171 förut. Så jag tycker det är skönt att ha fått lite "former". Jag är dock rädd att jag fortfarande är för smal. du väger ju jätte bra så var nöjd. Inte det minsta tjock är du ju. Det är bara jag som är smal.
    AngelicaJ skrev 2007-08-17 13:10:29 följande:
    Hon får nog de flesta att känna sig tjocka :P Men lynn jag tycker du e fin som du e, du behöver inte gå upp. Du ska se att det går bra iaf =)
    tack gumman
  • TheLove

har mått illa i tre-fyra dagar i streck, så pass att jag skulle kunnat spy poch hade gjort det om jag inte ansträngt mig för att hålla det inne. Det kan väl inte va grav-symptom väl? jag har inte BIM förän 28:e eller nått...

• TheLove

yaaay håll tummar och tår jätte hårt för mig! Vill vill vill att det ska bo en bebis i min mage!!! mår ju fortfarande illa men jag har inte spytt nått än i alla fall

• TheLove

sitter och glor på TV, har ganska tråkigt, du då?

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 16:48:38 följande:
    Okej :) Kom nästan nyss hem, har vare o jobbat o precis ätit middag Nu ska jag mysa med min älskade innan han far, ska jobba o vara borta i 7 dygn :/ har inte änns sovit ensam en ända natt, så hur ska de gå med 7? Hmm..Har läst att du känner dej illa mående, hoppas att de är ett "bra" illa mående
    jo jag hoppas också det är ett bra illamående! När har du BIM?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn