Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

jag är 171 och väger 55

• TheLove
    A flikka skrev 2007-07-23 12:21:57 följande:
    Sån kropp skulle man ju vilja ha...
    haha den är långt ifrån perfekt :-P
  • TheLove

det ska ju finnas att ta i! hur mysigt är det att bara känna på skin och ben?

• TheLove

jag har nästan inga tuttar alls Mådde jätte dåligt över det förut men nu skiter jag i det faktisk...

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-07-23 14:29:46 följande:
    Va? Nej, Jag tycker de är jätte fint o vara smal o ha små fina bröst Skulle hällre inte ha några alls än att ha stora
    jag skulle gärna ha lite större men inte så mycket...
    AngelicaJ skrev 2007-07-23 14:38:02 följande:
    Jag tycker dina tutta är fina lovelyy :p Dom passar din kropp och hur mysigt som helst att kunna gå utan bh. Visst gör jag det ibland men då måste jag ha en tröja det inte syns i *hehe* Fast jag har ju inte så stora tuttar, fast nu växer de vill jag lova :p
    Tack gumms! Hur gick det i affären, fick du med dig kortet? :)
  • TheLove

jag brukar bara ha senap och ost på min falukorv i ugn... Blir jätte mumsigt

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-24 14:43:38 följande:
    Hmm undra om pizza korv e gott? :P Tomatsås, pizzakrydda och ost. Man kanske ska testa det =/
    låter läskigt *atschu* vad händer idag då?
    Butikslager skrev 2007-07-24 14:26:25 följande:
    Jag har aldrig gjort korv i ugn.. Äre smarrigt?
    Det är jätte smarrigt...
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-24 14:43:38 följande:
    Hmm undra om pizza korv e gott? :P Tomatsås, pizzakrydda och ost. Man kanske ska testa det =/
    nu blev jag sugen på det... *asg*
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-24 15:41:18 följande:
    haha jo jag ska göra det sen när kalle kommer. Blir med tomatsås, lök, pizza krydda och sen ost ovanpå, blir nog riktigt smarrigt.jadu idag händer inte mycket, pluggat lite men gett upp nu.. är så trött. Sj då?
    berätta sen om det blev gott... jag är sjuk fortfarande och har ont i magen... Fick kramper när jag va påväg hem från Anton i morse,,, aldrig varit med om det tidigare
Svar på tråden Unga som längtar efter barn