Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

AngelicaJ skrev 2007-07-24 15:51:01 följande:
    Usch låter inge vidare hurru!Chefen ringde nyss så ska jobba 17-22, så bara sätta fart med maten så gubben har ngt att äta när han kommer hem.Krya på dig gumman!
    tack gumms, hälsa till Ärnerson om han jobbar kram kram
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-24 22:27:59 följande:
    Ehhm det vart jätte gott med "pizza korv" men jag fick inte i mig så mkt då jag kände mig stressad =/ Så strax blire lite kvällsmat =) Toast och OBOY, mumms!
    Jag får prova ditt recept någon dag då
  • TheLove

jag sitter och pratar med min soalmate på msn... har inte gjort mycket alls idag... Du då?

• TheLove

nej nej... jag och Böcke har ingenting gemensamt alls... jag tror han var lite av en re-banding-thing... han har ju gått tillbaka till sin tjej också... En kille som jag träffat ett par gånger som jag absolut aldrig skulle tro det skulle kunna hända nått med. Han är en kompis kompis... men vi är så himla lika på alla sätt det går... 88:a han också...

• TheLove

ska snart sova tror jag... vad gör du själv?

• TheLove
    A flikka skrev 2007-07-28 15:28:26 följande:
    jag vill sooova
    jag med! jag bara jobbar och jobbar och än är jag inte riktigt frisk... *suck*
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-07-28 23:37:53 följande:
    Vad har ni alla gjort dag då?
    jag har jobbat och varit hos min nya killes släkt och ätit middag! Ja! Ni läste rätt! Jag har hittat en ny.

Jag som precis hade bestämt mig för att "nu ska jag leva singellivet och absolut inte träffa någon kille, Vill inte alls vara i något förhållande" och så träffar jag Anton... Vi hade träffats tre gånger innan. På krogen, på balen och på studentlunchen i skolan. Han är kompis med en av mina närmsta vänner. Så förra fredagen så skulle jag hem från en kompis, men jag ville inte hem så jag skickade ett sms och frågade om han ville ta en fika och han hakade på.

Vi satt och fikade i MÅNGA timmar och kvällen slutade med att han gav mig en godnattpuss. Vi träffades på måndagen (tror jag) och såg på film hos honom. Vi åt lite korv med hans föräldrar och sen bjöd dom på lite vin. Kvällen slutade med att jag sov där. dagen efter (eller var det två dagar efter?) så spelade vi biljard och sen åkte vi hem till mig och han fick träffa mina föräldrar. Det var väl typ då vi konstaterade att vi faktiskt är tillsammans. Min mamma började gråta för att hon tyckte om han så mycket

Han är liksom jag 88:a, han rycker in på måndag och är lika barnkär som jag... Kanske till och med ännu värre *överlycklig* Vi pratar om bebis hela hela tiden och det värkar som om det inte dröjer allt för länge tills vi börjar försöka...

Shit vad snabbt det går!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn