Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

AngelicaJ skrev 2007-07-17 08:50:04 följande:
    det e lugnt gumman, jag behöver plugga och packa :P Så jag hr att göra. Men först nu ska jag ju till kuratorn, känns jobbigt.Läget med allesammans då?
    just fan... Packa måste man ju göra också.. flyttar ju om typ två veckor

Jag vet att det är jobbigt att gå till kurratorer men kämpa. Om du inte går dit kommer ingenting att bli bättre... och om det inte känns rätt med den kurratorn så ringer jag till min förra och fixar in dig där.. okej? *krama om*
  • TheLove

jag är sjuk hosta och jätte ont i halsen

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-07-21 18:24:22 följande:
    verkar som de går runt nu..jag har varit sjuk i en vecka nu..så du är inte ensam Lovelyya flikka ursäkta min nyfikenhet
    men jag jobbar och står i trots det... imorgon ska jag jobba två pass... börjar 06:30, slutar ca 14:00 börjar igen 17:00 och har inte en blekaste aning om när jag slutar efter det... runt 12-tiden kanske...längtar inte!
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-07-21 19:14:26 följande:
    hua..va jobbit :/ duktigt av dig att du jobbar fast du inte mår bra alls..jag har bara legat inne och sovit och inte gjort så mkt mer..va ute första dagen idag och gick på stan..har du feber och så oxå? :/
    nej ingen feber tror jag inte, och tur är väl det! Då hade jag inte klarat av att jobba...Vad var du för sjuk?
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-07-22 11:55:08 följande:
    jag har haft ont i halsen,snorig,hostig och febrig... :/
    har blivit snorig jag också nu... det är bara febern jag inte fått bara
  • TheLove

usch det är så jobbigt. har snytit mig så mycket att jag fått näsblod och så är jag alderles knottrig i gommen Vill vara frisk. Är ledig från jobbet imorgon iaf

• TheLove
    Butikslager skrev 2007-07-22 23:52:55 följande:
    Ja Lovelyy, någon måste ju vara det också. Du förstår, jag är född sån! :) Om man skulle nanna lite så man orkar med alla förståndshandikappade på jobbet imorn..
    natti natti nu ska jag sova. skulle behövt länga migh vid nio igentligen men dum som man är fastnar man vid datorn :-P
  • TheLove

jag tycker synd om mig själv... har jätte ont i huvudet, halsen och nacken, är snorig har blött näsblod och tappat rösten... Jag blir ju bara sämre och sämre Vill ju vara frisk och leka med mina kompisar

• TheLove

Va kul att du trivdes med din bm jag har ju sagt att du inte va 158 :-P

Svar på tråden Unga som längtar efter barn