• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 14:52:13 följande:
    Mary: Ja precis, hans kompisar skulle gärna fått följa med till stan och jag skulle sagt ja om alfons frågade men det gjorde han inte utan det var mer "Ja just det ja, vi ska hämta upp F.." och jag ger honom en liten sur min och då börjas det.. "Varför är du så sur för? Du är alltid sur..!"
    vi är lika du och jag..och våra killar är oxå lika :P

japp bara ketchup och mjölk..blir gott faktiskt..
  • Barnakär

Mary; Är din kille bilbög? Allt med bilar är viktigare? Kanske dom kan hjälpa varandra med bilen i såfall medans vi tjejer gör nytta och klättrar och har sig!

• Barnakär

Liiv, vart tog du vägen? Klättrar du ofta och mycket eller tycker du bara det är kul?

• MariaOMarkus

Barnakär - nej han är ingen sån kille som håller på med bilar och så..men jag kan göra nyttiga saker för de haha =)

• Barnakär

Mary; Haha okej! Vad gör din kille då?

• MariaOMarkus

Barnakär - han studerar i 2 år tll på en folkhögskola. Han gillar att träna mest och hänga med "grabbarna" som han säger..
    vi har mkt gemensamt och är väldigt lika =) kanske därför de blir små bråk och sådär..

• AngelicaJ

Mary: Typ som min. Fast jag har grädde istället för mjölk :P Blir jätte gott men ville testa något annat. Men får blir den gamla vanliga idag så får jag leta till nästa gång :P Tycker den man fick i skolan var så god, vill kunna göra sån :P

• MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-08-21 15:00:34 följande:
    Mary: Typ som min. Fast jag har grädde istället för mjölk :P Blir jätte gott men ville testa något annat. Men får blir den gamla vanliga idag så får jag leta till nästa gång :P Tycker den man fick i skolan var så god, vill kunna göra sån :P
    Grädde har jag aldrig haft i,blir de en annan smak då lr va man ska säga? kanske man borde testa med..

sök på google å recept,borde ju finnas en massa olika,vissa har ju krossade tomater i korvstroganoffen
  • Barnakär

Mary, min är tvärtom. Tränar aldrig, äter onyttigt (tur att han är byggare och inte kontorsarbetare, då hade han varit så överviktig som man kan bli! Nu är han smal men shyssta armar :P) , älskar bilar, älskar bilar, bilar bilar bilar, har en tendens att alltid bli aspackad på fest eftersom han måste visa att han kan dricka en liter rent för sina polare..

• MariaOMarkus

Barnakär - en liter rent..hua :S våra killar är lika till deras sätt och tänka och deras handlingar men annars är de olika =)
    jaa det är tur att vi tjejer tar tag i att ta hand om oss själv och träna och sådär =)
    Både min sambo och jag har inte varit ute på länge,senast va då vi va i grekland i JUni..men annars så tar vi de lugnt.. vi är nog inte så mkt partymänniskor och sen är de roligare om fler kan gå ut tillsammans..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn