Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
är de bara jag som inte vågat mig på att klättra heheh
Mary; Ja, iallafall saker som vi tycker är självklara! Jag och alfons skulle gå på stan och helt plötsligt hämtade vi upp två kompisar till honom.. Det är okej tänkte jag men då jag står och provar en jättefin tröja och alfons bara säger "Vi går vidare till nästa affär".. Då Jävlar!! (arg min, vet inte hur man gör..) Visserligen ligger den vägg i vägg men ändå! Det var vi som skulle gå på stan! Aagh!
Ska göra korvstroganoff idag, har ni några smaskiga recept på det? Kul att testa att göra annorlunda.
På tal om inget alltså :P
Liiv, jasså?! :D Klättrar du ofta eller tycker du bara det är kul? :D
AngelicaJ, Ingen aning men hittar du ett recept som du gör och som blir grymt gott, tipsa oss!
Mary: Ja precis, hans kompisar skulle gärna fått följa med till stan och jag skulle sagt ja om alfons frågade men det gjorde han inte utan det var mer "Ja just det ja, vi ska hämta upp F.." och jag ger honom en liten sur min och då börjas det.. "Varför är du så sur för? Du är alltid sur..!"
Den jag gör är simpel men god, tänkte bara om det fanns nån som gör på annat sätt :P
Mary; Bara ketchup och mjölk?