• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

Barnakär- joo jag pratade med honom om de och han förstod hur jag kände mig och då ändrade han sig och var med kompisarna då jag söker jobb och sådär och sen va med mig. men denna vecka som gått så har de inte alls varit bra,känns som de ska ta slut när som helst och han inte vill vara med mig då jag varit lättretlig. så han har varit mer med sina vänner. Men det är inte kul och sitta själv hela dagarna och söka jobb i sin ensamhet,känns inte som vi bor ihop längre utan att jag bara finns där för honom påkvällrna då han vill ha sällskap känner mig bara lessen och olycklig just nu.. men som tur är ,är man hos mammsen och pappsen

• Barnakär

Mary; Jag vet precis hur det känns! Alfons har alltid haft en tendens att tjata om sex och jag har sagt att jag tappar lusten totalt eftersom jag känner mig tvingad, han lovade sig att ändra på sig, han gjorde det i två veckor och sedan var vi tillbaka på ruta ett..

Alfons träffar nästan aldrig sina kompisar men däremot jobbar han precis hela tiden! Han går hemmifrån klockan 6.00 och kommer hem 22.00, somnar och så börjar det om. Vi äter inte ens tillsammans! Just nu har han inget extrajobb vilket är skönt men nu när vi ska flytta till en egen bostad ska både han och jag ta extrajobb och jag vill inte tänka mig hur det kommer bli..

runeskjoldmatilda.blogg.se (där ser ni vår nya bostad, alfons är på väg dit nu för att skriva under papprerna! =D )

• MariaOMarkus

barnakär - jaa då ver du hur jag känner mig..får hoppas din kilel ändra sig då ni bor ihop .. jag trodde min kille ksulle ändra sig men som du säger de kommer tillbaka på ruta ett och man måste börja om.. jag orkar inte säga till min sambo hela tiden hur jag känner de för de känns som har man sgat de 2 gånger så borde de gå in i hans hjärtna men icke..

ska ni flytta till sundbyberg ? vi kommer bo grannar

• Barnakär

Mary; Mm precis. Jag förstår inte, dom kan ju knappast vara så smarta att dom måste förtränga det för att få plats med viktiga saker..

Jaså? Vart i Sundbyberg bor du? :)

• MariaOMarkus

Barnakär .- ibland undra jag om killar tänker alls,tro fasiken inte de asså..de bara gör saker och tror att alla andra ska bli glada eller nöjda ..
    bor 2 stationer från sundbyberg i Rissne bor vi =)

• Barnakär

Mary; Så sant som sagt.. Antingen så tänker dom med könsorganet eller med lilltån, du får bestämma själv! :D

Jaså? Ja men vettu, då kan vi ju göra någonting kul tillsammans medan din pojkvän är elak och skiter i dig så kan du bara sitta och prata om hur kul och trevligt du har haft det så kanske han ångrar sig och vill ha tillbaka dig i sitt umgänge :) Brukar fungera så, konstigt nog.
    Har du klättrat någon gång?

• MariaOMarkus

Barnakär hahaha..jaa antingen eller

jaa men visst skulle vi kunna de .nej har aldrig klättrat faktiskt..har du ?

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 13:37:56 följande:
    Jo, det ligger nämligen sveriges största inomhusklättringscentral i sundbyberg! www.salveogym.se
    Coolt=) de visste jag inte om att de fanns där..
  • Barnakär

Mary; nehepp, men det gör det! Ska som sagt var ta ett extrajobb, antagligen i den stora målarbutiken i sumpan då jag på torsdag börjar på linjen bygg - måleri & företagande. Tänkte då att då jag har pengar, skaffa ett träningskort och träna lite. Du kan ju haka på om du vill? :)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn