• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Gomorron tjejer! Vakna för ett tag sedan av ett sms frå mormor som undrade hur natten hade gått, heeeelt själv Hon är för underbar!
    O de har faktist gått förvånads bra måste jag säga Känns jätte bra, en avklarad ett par kvar nu bara..

Nej, nu ska jag borsta tänderna o hoppa i lite kläder o vidare till jobbet! Höres

• Niccisen

Hej tjejer.
    Här håller man på och går i skolan för fullt. Funkar än så länge, men jag tröttnat nog snart. BIM på fredag, spännande spännande men på nåt sätt känns det som att det inte kommer bli nåt förrän i typ december... December känns som min månad, men jag hoppas ju naturligtvis ändå. Så håll tummarna för mig på fredag är ni snäll!

Kramar från Härnösand.

• Barnakär

Lovelyy, har du läst bloggen än? Vad tycker du? :)

• Barnakär

Japp! Jag vet att jag inte har barn och så men eftersom jag älskar dom så mycket och gör ingenting annat än att titta på barnprylar så tänkte jag, varför inte? Ni får jättejättegärna läsa och kommentera dagligen. Känns roligare att skriva om man har någon som läser! =)

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 12:09:36 följande:
    Japp! Jag vet att jag inte har barn och så men eftersom jag älskar dom så mycket och gör ingenting annat än att titta på barnprylar så tänkte jag, varför inte? Ni får jättejättegärna läsa och kommentera dagligen. Känns roligare att skriva om man har någon som läser! =)
    Det va en jätte bra sida =) och barnsockorna va ju för gulliga..ska jag lätt beställa då de är dax för mig att få en liten.. =)

har lagt till den i favvoriter
  • Barnakär

Jo jag vet, samma sak här! Gillar jungelmönstret jättemycket!
    Vad roligt! Glöm inte att kommentera då och då =)

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 12:12:29 följande:
    Jo jag vet, samma sak här! Gillar jungelmönstret jättemycket!Vad roligt! Glöm inte att kommentera då och då =)
    De sks jag göra =) jaa djungelmönstret är grymt

här har du 2 till länkar om du vill lägga till : niomånader.se och babycenter.se
Svar på tråden Unga som längtar efter barn